کد خبر: 592117
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۸:۰۰:۳۸
| |

تحلیل کیهان از وضعیت مشکلات گازی در کشور؛ حجم قطع گاز در مقایسه با جمعیت«اندک» بود!

روزنامه کیهان نوشت: حجم قطع گاز در مقایسه با جمعیت دهها میلیونی مشترکان ‌اندک بود. از همان لحظات اولیه تشدید سرما و افت فشار، اوجی وزیر نفت به عنوان مسئول ارشد دولتی عازم خراسان شد و از نزدیک و در «میدان» به مدیریت مشکل پرداخت.

تحلیل کیهان از وضعیت مشکلات گازی در کشور؛ حجم قطع گاز در مقایسه با جمعیت«اندک» بود!
کد خبر: 592117
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۸:۰۰:۳۸

روزنامه کیهان در گزارشی قطع گاز ۱۷ هزار مشترک را «اندک» دانست و سپس از وزیر نفت به دلیل حضور در «میدان مدیریت» قدردانی و در ادامه به دولت روحانی حمله کرد!

به گزارش کیهان، چند سالی بود که سرمای استخوان‌سوز زمستان به دلیل گرمای عجیب هوا به حاشیه رفته و جایش را زمستان معتدل گرفته بود. شاید هم به همین دلیل برخی‌ها نعمت خدادادی گاز و گرمایش را چندان درک نمی‌کردند. اما امسال ناگهان از اواسط دیماه‌،دمای هوا روبه کاهش نهاد هر روز سردتر و روز قبل می‌شد. خلاصه آن سرما و پیامد گازی‌اش سبب شد تا ماجرای افت فشار و در ادامه، قطع گاز در برخی نقاط و خصوصا تربت جام که در انتهای شبکه گازرسانی قرارداشت رخ دهد. هرچند حجم قطع گاز در مقایسه با جمعیت دهها میلیونی مشترکان ‌اندک بود.

کیهان در ادامه به تمجید از دولت پرداخت و نوشت: لذا از همان لحظات اولیه تشدید سرما و افت فشار، اوجی وزیر نفت به عنوان مسئول ارشد دولتی عازم خراسان شد و از نزدیک و در «میدان» به مدیریت مشکل پرداخت.این اتفاق کم سابقه در حالی رخ داد که در دولت قبل اکثرمسئولان به صورت ویدیویی به پیگیری امور می‌پرداختند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها