کد خبر: 591224
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۲ ۱۲:۱۳:۳۷
| |

سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت:

به هیچ عنوان تسلیم نمی‌شویم، بنا داریم «پیشرفت» را ادامه دهیم

باید در استفاده از آب، برق، گاز صرفه‌جویی کنیم

ابراهیم رئیسی گفت: به‌هیچ عنوان، حاضر به «تسلیم» نیستیم و بنا داریم، «پیشرفت» را ادامه دهیم.

به هیچ عنوان تسلیم نمی‌شویم، بنا داریم «پیشرفت» را ادامه دهیم
کد خبر: 591224
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۲ ۱۲:۱۳:۳۷

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور گفت: دشمن تلاش کرده با تحریم، تهدید و تنگناها ما را در فشار حداکثری قرار دهد، اما موفق نشده است.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: امروز هم خودشان اعلام می‌کنند که ما در فشار حداکثری موفق نشدیم و دلیل آن هم وجود اراده‌های پولادینی است که می‌خواهند بگویند ما در جنگ اراده‌ها به هیچ عنوان حاضر به متوقف شدن در پیشرفت و تسلیم نیستیم بلکه بنا داریم این پیشرفت را ادامه دهیم.

 رئیسی بر مدیریت مصرف تاکید کرد و گفت: باید در استفاده از آب، برق، گاز و تمام آنچه که از مواهب الهی به ما و ملت ما داده شده باید صرفه جویی کنیم؛ نوع استفاده از آب، برق، گاز و بسیاری از این امکانات باید اصلاح شود.

وی اصلاح در الگوی مصرف را ضروری دانست و عنوان کرد: این موضوع بسیار مهم است چرا که میزان مصرف گاز در کشور ما به کشورهای دیگر دنیا تفاوت قابل توجهی دارد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های بسیار بسیار نام‌آور مردم استان یزد روحیه قناعت و دوری از اسراف است به نحوی که به یک شعار برای ویژگی‌های مردم این استان تبدیل شده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: از قدیم آب‌رسانی به مردم از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار بود و افرادی که در این طرح آب رسانی که یک عمر نیاز مردمی به آب را بیمه می‌کنند قطعا در نزد خدا ارزش بسیار بالایی دارد. وی افزود: ما در دولت نسبت به انجام طرح‌های بزرگ مصمم هستیم و با شعار ما می‌توانیم به دنبال آن هستیم که با اتکال به خدا و استفاده از داشته‌هایمان که مهمترین آن نیروی انسانی خوب است پیشرفت همه جانبه را دنبال کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها