عیسی کلانتری در گفت‌وگوی ویدئویی با «اعتمادآنلاین»:

دشمن می‌خواهد کسانی که مقابل سیاست‌های اشتباه بایستند را حذف کند

در حالی که عیسی کلانتری در دفترش نشسته و به کارهای روزمره‌اش مشغول بود، خبر بازداشت او به اتهام جاسوسی در فضای مجازی دسته به دست می‌شد. توضیحات او در واکنش به این شایعه را در ویدئو اعتمادآنلاین ببینید.

کد خبر: 591117
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

صبح سه‌شنبه خبری در فضای مجازی از سوی برخی کانال‌ها و اکانت‌های نزدیک به جریانات خاص، دست به دست می‌شد که از بازداشت عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در دولت روحانی حکایت داشت. این کانال‌ها و اکانت‌ها اتهام او را هم جاسوسی برای موساد اعلام کردند. اما همزمان با چرخیدن این خبر در فضای مجازی، عیسی کلانتری در دفترش نشسته و به کارهای روزمره‌اش مشغول بود.

او در گفت‌وگوی ویدئویی با اعتمادآنلاین در واکنش به این شایعات، گفت که «جاسوس یا مستقیما اخبار را منتقل می‌کند یا تلاش می‌کند کسانی که معترض سیاست‌های غلط هستند را از گردونه خارج کند.»

کلانتری منشا این دست اخبار را جاسوسانی دانست که «خودشان را به عنوان خادم کشور مطرح می‌کنند ولی در مسیر انهدام کشور هستند.»

او با بیان اینکه «جاسوس‌ها آدم‌های معمولی نبودند، نفوذی بودند»، افزود: «کسانی که مقابل سیاست‌های اشتباه بایستند، دشمن تلاش می‌کند، حذف شوند.» کلانتری تاکید کرد که «دشمن تمام تلاش خود را گذاشته که منابع آبی ایران تمام شود.»

 

دیدگاه تان را بنویسید