کد خبر: 590878
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

کنایه روزنامه جوان به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ به قدر نام‌های بزرگتان، کار بزرگ نمی‌کنید

بسیاری از تریبون‌داران ما خود نیازمند تبیین هستند!

روزنامه جوان نوشت: شورای عالی انقلاب فرهنگی که رهبر معظم آنان را خطاب کرد که به‌قدر نام‌های بزرگتان، کار بزرگ نمی‌کنید. اید ابتدا تحول را از همین نهاد‌های فرهنگی و تریبون‌داران خسته و شکسته آغاز کرد.

کنایه روزنامه جوان به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ به قدر نام‌های بزرگتان، کار بزرگ نمی‌کنید
کد خبر: 590878
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۲۰:۴۰:۰۰

روزنامه جوان تریبون‌داران به ویژه روحانیون و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی را مخاطب اظهارات دیروز مقام رهبری دانست و به کنایه خطاب به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشت: به قدر نام‌های بزرگتان، کار بزرگ نمی‌کنید.

به گزارش جوان، اشاره رهبر انقلاب به اینکه «وسوسه‌ای را که روی آن جوان و نوجوان اثر می‌گذارد چه چیزی می‌تواند برطرف کند؟ باتوم که نمی‌تواند برطرف کند، آن وسوسه را تبیین می‌تواند برطرف کند»، چندین مخاطب دارد که یکی از اصلی‌ترین آنان تریبون‌داران، به‌ویژه روحانیون و شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی و مدیران و مسئولان نهاد‌ها هستند.

در ادامه این مطلب آمده است: متأسفانه بسیاری از تریبون‌داران ما خود نیازمند تبیین هستند! ۶۵ نهاد فرهنگی کشور بهتر است هرچه زودتر مطابق با آن میلیارد‌ها تومان بودجه‌ای که می‌گیرند و حقوق هزاران کارمند نشسته در اتاق‌های تودرتوی ساختمان‌های مجلل خود را می‌دهند، پاسخ دهند که برای تحول موردنظر رهبری چه کاری کرده‌اند. شورای عالی انقلاب فرهنگی که رهبر معظم آنان را خطاب کرد که به‌قدر نام‌های بزرگتان، کار بزرگ نمی‌کنید، بسیاری‌شان آن‌قدر مشغولیات دارند که حتی وقت حضور در جلسات شورای عالی را باید از لابه‌لای کار‌های دیگرشان خالی کنند. باید ابتدا تحول را از همین نهاد‌های فرهنگی و تریبون‌داران خسته و شکسته آغاز کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها