رضا نصری، کارشناس ارشد مسائل بین الملل:

به‌جای انداختن همسایگان در آغوش اسرائیل، برجام را احیا و در مقابل پیمان‌های ابراهیم بنشانید!

یک کارشناس روابط بین الملل در واکنش به اظهارات اخیر قالیباف مبنی بر افزایش هزینه عادی سازی روابط سایر کشورها با اسرائیل نوشت: به جای تهدید و ایجاد واکنش منفی و انداختن همسایگان در آغوش اسرائیل برجام را زنده کنید و مقابل پیمان های ابراهیم بنشانید!.

به‌جای انداختن همسایگان در آغوش اسرائیل، برجام را احیا و در مقابل پیمان‌های ابراهیم بنشانید!
کد خبر: 590040
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۳:۲۰:۱۹

رضا نصری، کارشناس ارش روابط بین الملل در واکنش به اظهارات اخیر رئیس مجلس مبنی بر افزایش هزینه های عادی سازی روابط کشورها با اسرائیل در توییتی نوشت: این زبان غیردیپلماتیک به تحقق کدام سیاست کمک می کند؟ سیاست اولویت بخشیدن به همسایگان؟ سیاست مقابله با ایران هراسی و امنیتی سازی؟ ترمیم وجهه و خروج از انزوا؟ به جای تهدید و ایجاد واکنش منفی و انداختن همسایگان در آغوش اسرائیل برجام را زنده کنید و مقابل پیمان های ابراهیم بنشانید!

توییت رضا نصری قالیباف

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱

    خواهشا نظرات صدمن یه غاز ندهید موضوع برجام کاملا عیانه که هر توافقی به ضرر ایرانه چون شما این موقعیت را با چندین سال قبل تحلیل مکنید که کاملا اشتباهه که الان هیچ توافقی با امریکا چه از بابت هسته ای وچه از لحاظ اقتصادی وچه از لحاظ ارتباطات بین المللی کاملا اشتباه محا سباتی وخطای محضه جمهوری اسلامیه ودر مورد همسایگان که تا الان مواضع جمهوری اسلامی را به شدت پیگیر بودند وبسیاری از مسائل برای انها شفاف شد بعید میدانم طرف اسرائیلی را بگیرند واگر همه همسا یگان طرف انها را بگیرند باز پیروزی ایران قطعی صدرصده اگر از مواضع الهی واسلامی خود منحرف نشود ودر داخل اکثریت جناه ها وقواهای دیگر منسجمتر ومتحدتر باشند کل دنیا زانو زده برای ارتباط با ایران وایرانی خواهند امد وان روز خیلی دیر نیست وسلا م ...

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها