کد خبر: 590001
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۸:۰۰:۲۱
| |

روزنامه اصولگرا؛ فرقی بین حناچی و زاکانی نیست، سلامتی مردم قربانی نگاه‌های سیاسی شده

روزنامه فرهیختگان نوشت: جان و سلامتی مردم شهر، وقت و زندگی آنها، قربانی نگاه‌های سیاسی می‌شود. درست همان‌هایی که باید پاسخگوی وضعیت فعلی باشند، در میدان سیاست، به‌جان هم می‌افتند و از پاسخ دادن شانه خالی می‌کنند.

روزنامه اصولگرا؛ فرقی بین حناچی و زاکانی نیست، سلامتی مردم قربانی نگاه‌های سیاسی شده
کد خبر: 590001
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۸:۰۰:۲۱

روزنامه فرهیختگان سهم دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب در آلودگی هوا را یکسان دانست و با انتقاد از حناچی و زاکانی که به جای پاسخگویی «به جام هم افتاده‌اند» گلایه کرد و نوشت: نفس‌کش گویان، حال را به گذشته و آینده موکول می‌کنند.

به گزارش فرهیختگان، روزنامه‌های دو سه روز گذشته را ورق بزنید. خصوصا دو روزنامه خاص از دو جریان اصلی سیاسی کشور،سازندگی و همشهری ، اولی هواخواه مدیران قبلی شهر تهران، حامی هاشمی و نجفی و افشانی و حناچی، دیگری هم ارگان رسمی شهرداری تهران و این دوره، طرفدار علیرضا زاکانی! یکی دو روز پیش، بعد از سال‌ها مدیریت مدیران متبوعش در پایتخت، برکناری شهرداری فعلی را درخواست می‌کند و آن یکی هم در واکنش به این مساله سناریوی نخ‌نمای تقصیر قبلی‌ها بود را پیش می‌گیرد و خلاصه این‌طور می‌شود که جان و سلامتی مردم شهر، وقت و زندگی آنها، قربانی نگاه‌های سیاسی می‌شود. درست همان‌هایی که باید پاسخگوی وضعیت فعلی باشند، در میدان سیاست، به‌جان هم می‌افتند و از پاسخ دادن شانه خالی می‌کنند. مردم نفس نمی‌کشند و آنها نفس‌کش گویان، حال را به گذشته و آینده موکول می‌کنند. 

در ادامه گزارش فرهیختگان آمده است: کاش ترازویی بود و می‌شد حناچی را روی یک کفه آن گذاشت به‌عنوان نماد و نماینده اقدامات دوره قبلی مدیریت شهری و زاکانی را روی کفه دیگر به‌عنوان نماد و نماینده دوره جدید مدیریت شهری، آن‌وقت ناظر به احوال و وضعیت شهر، مشخص می‌شد میزان‌ترین وضعیت، بین هر دو این مدیریت‌ها برقرار است و فرقی بین این دو، حداقل در خروجی اقدامات‌شان و رشد شاخص‌های زیست شهری نیست، پس مطالبه فعلا همان باشد؛ به‌جای سیاسی‌بازی هوای مردم را داشته باشید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها