کد خبر: 589673
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

پیشنهاد عجیب یک روزنامه اصولگرا برای ترویج حجاب؛ غیرت مردان را بیدار کنیم تا نگذارند ناموسشان هرطور خواست لباس بپوشد!

روزنامه سراج نوشت: یکی از راه‌های ترویج حجاب و عفاف در جامعه، بیدار و زنده کردن غیرت مردانه است، مرد غیور و با قوام هیچگاه نمی‌گذارد ناموسش مقصد نگاه های هوسباز و شهوتران دیگران شود.

پیشنهاد عجیب یک روزنامه اصولگرا برای ترویج حجاب؛ غیرت مردان را بیدار کنیم تا نگذارند ناموسشان هرطور خواست لباس بپوشد!
کد خبر: 589673
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۱۹:۴۰:۰۰

روزنامه اصولگرای سراج تاکید کرده برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه باید غیرت مردان را بیدار کرد و در این صورت مرد «غیور» اجازه نمی‌دهد «ناموسش» هر طور می‌خواهد بپوشد!

به گزارش سراج، قریب به اتفاق زنان جامعه حداقل یکی از نعمات پدر، برادر، همسر و پسر را برخوردارند. اگر برای جامعه و خود این افراد نقش کلیدی و مهمشان، درست درک و تبیین می گردید؛ تا حد بالایی جلوی این وضعیت گرفته می شد. قوام و غیرت دو خصلت ویژه مردان مسلمان ایرانی است که دشمن تا جایی می توانسته آنها را در برخی افراد کمرنگ کرده است. وقتی این خصائص در انسان خاموش شود، نسبت به ناموسش بی تفاوت خواهد شد و فرقی برایش ندارد چگونه می گردد، چه می پوشد و به چشم و زبان چه کسانی می آید. 

در ادامه این مطلب آمده است: یکی از راه های ترویج حجاب و عفاف در جامعه، بیدار و زنده کردن این خصلتهای اصیل و فطری مردانه است. قوام و غیرت دو گوهر گرانبها در وجود مرد است که اگر آن را زنده و بیدار کنیم؛ اثرش در ظاهر و باطن نوامیسش بروز و ظهور می کند. مرد غیور و با قوام هیچگاه نمی گذارد ناموسش مقصد نگاه های هوسباز و شهوتران دیگران شود و در مقابل خانمی که در کنارش یک مرد غیور و با قوام ببینید خواه در قالب همسر، برادر، پدر یا حتی پسرش باشد، پشتش به او گرم می شود و برای این حس اصیل مردانه اش ارزش قائل است و حدود را رعایت خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها