تشییع پیکر شهید گودرزی از شهدای حمله تروریستی مرز سراوان

پیکر شهید محمد گودرزی توسط مردم در شهرکرد از میدان ۱۲ محرم تا امامزادگان دو معصوم(س) و سپس در زادگاهش شهر کیان تشییع شد.

تشییع پیکر شهید گودرزی از شهدای حمله تروریستی مرز سراوان
کد خبر: 588466
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۲۲:۵۰:۵۰

پیکر شهید محمد گودرزی قبل از ظهر پنجشنبه پس از تشییع در شهرکرد و شهر کیان در زادگاهش به خاک سپرده شد.

به گزارش تسنیم، پیکر این شهید توسط مردم در شهرکرد از میدان ۱۲ محرم تا امامزادگان دو معصوم(س) و سپس در زادگاهش شهر کیان تشییع شد.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین تشییع این شهید امنیت، با اشاره به اینکه بار دیگر با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری عهد می‌بندیم، بیان کرد: مردم استان چهارمحال و بختیاری در بسیاری اوقات با شجاعت‌های بی‌بدیل خود، نقش موثری  در برقراری امنیت کشور داشتند.

وی با بیان اینکه مردم با تقدیم شهید محمد گودرزی بار دیگر وفاداری به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند، مطرح کرد: بار دیگر تلاش استکبار و دشمنان برای ایجاد تفرقه میان مردم با حضور باشکوه مردم در آیین تشییع شهید محمد گودرزی امروز خنثی شد.

استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور بزرگان اقوام سیستان و بلوچستان در این آیین و ابراز همدردی ایشان، مطرح کرد: این حضور بار دیگر اتحاد و عدم جدایی مردم ایران را نشان داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، شهید محمد گودرزی اهل شهر کیان از توابع شهرستان شهرکرد و از پاسداران تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) بود که روز دوشنبه در یک درگیری بین گروهک‌های تروریستی با نیروهای تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی سراوان استان سیستان و بلوچستان، به همراه ۳ همرزم دیگرش به شهادت رسید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها