کد خبر: 588166
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۱۳:۵۰:۵۱
| |

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ازدواج کردن و فرزندآوری یک تکلیف شرعی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: برگزاری همایش مجردین ارتش دارای این پیام است که مسئولان ارتش قدردان نیروهای جوان خویش هستند. ازدواج کردن و فرزند آوری، یک تکلیف شرعی است. ازدواج و فرزند آوری ثمرات، برکات و شیرینی‌هایی دارد.

ازدواج کردن و فرزندآوری یک تکلیف شرعی است
کد خبر: 588166
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۱۳:۵۰:۵۱

عباس محمدحسنی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم اختتامیه سومین کارگاه مشاوره گروهی و تخصصی کارکنان مجرد آجا در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: برگزاری همایش مجردین ارتش دارای این پیام است که مسئولان ارتش قدردان نیروهای جوان خویش هستند، ارتش به جوان‌هایش توجه دارد و به دنبال برنامه‌ریزی بهتر است و استمرار این کارگاه‌ها ضرورت دارد.

او با اشاره به مشکلات و موانع ازدواج اظهار داشت: باید موانع ازدواج برطرف شود؛ بخشی از رفع موانع مربوط به خود جوانان و برخی به عهده مسئولان است. تأهل و ازدواج به هنگام، در ارتقای توان رزم هم تأثیرگذار است. تا یک حدی تجرد، توجیه دارد ولی از یک مرحله‌ای حتما باید خانواده تشکیل شود تا روحیه لازم برای اجرای ماموریت‌ها را داشته باشند.

محمد حسنی افزود: فرماندهان محترم برای تسهیل ازدواج، اقداماتی کرده‌اند، البته این اقدامات کافی نبوده و لازم است تا فرماندهان با اعتقاد و مومنانه برای تسهیل ازدواج ورود کنند. سیاست کاهش جمعیت، خواست آمریکاست و در تقابل با این سیاست، ترغیب به اصل ازدواج و هم فرزند آوری مهم و اساسی است.

وی ازدواج را یک تکلیف شرعی دانست و افزود: ازدواج کردن و فرزند آوری، یک تکلیف شرعی است. ازدواج و فرزند آوری ثمرات، برکات و شیرینی‌هایی دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها