کنایه روزنامه اصولگرا به دولت و مجلس اصولگرا؛ در بدنه حاکمیت بودید، از سوئیس که نیامده‌اید!

روزنامه رسالت نوشت: علی رغم دویدن‌های ستودنی، محصولات نامرغوبی به دست مردم رسیده است؛ حالا این را به دولت‌های قبلی گره بزنیم یا نزنیم، دردی از مردم دوا نمی‌کند. کسانی هم که مسئولیت پذیرفتند، پیش از این هم در بدنه حاکمیت کشور بودند و از سوئیس نیامدند!

کنایه روزنامه اصولگرا به دولت و مجلس اصولگرا؛ در بدنه حاکمیت بودید، از سوئیس که نیامده‌اید!
کد خبر: 587962
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۸ ۱۶:۰۰:۰۰

روزنامه اصولگرای رسالت از عملکرد اصولگرایان در مجلس و دولت انتقاد کرده و با بیان اینکه انداختن تقصیرها به گردن دولت‌های قبلی دردی از مردم دوا نمی‌کند به کنایه نوشته است: کسانی که مسئولیت پذیرفتند از بدنه حاکمیت بودند و از سوئیس که نیامدند!

به گزارش رسالت، کاش بساط ساعت‌های عقربه‌ای برای مسئولان برچیده شود! این ساعت‌ها فقط تغییر اعداد را یادآوری می‌‌کنند و عقربه‌ها در آن مدام دور خود می‌چرخند بی‌آنکه یک پایان را به ما بنمایانند.

این روزنامه در ادامه با انتقاد از عملکرد مسئولان نوشته است: عمر مجلس یازدهم رو به پایان است و از دولت سیزدهم نیز یک سال و نیم گذشته است. نجات اقتصاد و توجه به معیشت مردم، غالب شعارهای مسئولان فعلی را تشکیل می‌دهد. علی رغم دویدن‌های ستودنی، محصولات نامرغوبی به دست مردم رسیده است؛ حالا این را به دولت‌های قبلی و زمین مین‌گذاری شده و تحریم و امثالهم گره بزنیم یا نزنیم، دردی از مردم دوا نمی‌کند. کسانی هم که مسئولیت پذیرفتند، چه در مجلس شورای اسلامی و چه در دولت، پیش از این هم در بدنه حاکمیت کشور بودند و از سوئیس نیامدند! فلذا به مختصات کشور احاطه داشتند و با علم و امید به اصلاح، به بهارستان و پاستور قدم‌رنجه فرمودند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها