کد خبر: 587697
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۶ ۱۷:۱۲:۱۵
| |

درگیری در زندان کرج/ به آتش کشیدن پتو در محوطه هواخوری توسط زندانیان+ جزئیات

رئیس کل دادگستری استان البرز از درگیری بین زندانیان بند موادمخدر در زندان کرج خبر داد.

درگیری در زندان کرج/ به آتش کشیدن پتو در محوطه هواخوری توسط زندانیان+ جزئیات
کد خبر: 587697
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۶ ۱۷:۱۲:۱۵

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: بعداز ظهر امروز بین زندانیان بند موادمخدر زندان درگیری محدودی رخ داد که در جریان این درگیری تعدادی از زندانیان چند پتو را در بخش هواخوری زندان آتش زدند.

به گزارش میزان، وی تاکید کرد: با ورود فوری نیرو‌های یگان حفاظت زندان درگیری بین زندانیان خاتمه پیدا کرد و در حال حاضر امنیت و ارامش در زندان برقرار است.

رئیس کل دادگستری استان البرز همچنین گفت: ادعا‌های مطرح شده از اساس کذب است و تمام زندانیان حاضر در زندان مرکزی کرج در سلامت کامل به سر می‌برند.

اخبار تکمیلی از درگیری بین زندانیان زندان مرکزی کرج/ فوت یک زندانی در درگیری

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، فاضلی هریکندی در پیگیری تکمیلی در مورد این اتفاق گفت: در زمان درگیری بین زندانیان بند مواد مخدر، نیروهای یگان حفاظت زندان برای پایان دادن به درگیری، زندانیان را به سمت هواخوری زندان هدایت کرده است.

وی افزود: در این حین یکی از زندانیان به علت پرتاب سنگ از سوی زندانیان دیگر جان خود را از دست داده است و چند نفر از زندانیان نیز زخمی شده‌اند که به دلیل سطح پایین جراحت از سوی بهداری زندان اقدامات درمانی لازم برای آنها انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: دو نفر از زندانیان که وضعیت درمانی آ‌نها احتیاج به شرایط بیمارستانی داشت برای درمان به بیمارستان اعزام شده‌اند.

فاضلی هریکندی بیان کرد: هیچ درگیری و تخریبی در داخل بندهای زندان رخ نداده و درگیری بین زندانیان محدود به هواخوری بوده است.

بر اساس این گزارش، هم‌اکنون اوضاع زندان آرام است و زندانیان بند مواد مخدر در حال تماس با خانواده‌هایشان هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها