کد خبر: 587622
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۶ ۱۸:۴۰:۳۶
| |

اعتراض یک روزنامه به جاسوس خواندن روزنامه‌نگاران/ این تلقی از ضمیر کمونیسم‌زده محصول دوران جنگ سرد پاک شود

حسین انتظامی در روزنامه اطلاعات نوشت: این تلقی که «روزنامه‌نگاران، جاسوسند» از ضمیر کمونیسم‌زده‌ محصول دوران جنگ سرد پاک شود.

اعتراض یک روزنامه به جاسوس خواندن روزنامه‌نگاران/ این تلقی از ضمیر کمونیسم‌زده محصول دوران جنگ سرد پاک شود
کد خبر: 587622
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۶ ۱۸:۴۰:۳۶

روزنامه اطلاعات در یادداشتی به قلم حسین انتظامی از جاسوس خواندن روزنامه‌نگاران انتقاد کرد و خطاب به مسئولان گفت این تلقی از ضمیر کمونیسم‌زده باید پاک شود.

به گزارش اطلاعات، حسین انتظامی نوشت: این تلقی که «روزنامه‌نگاران، جاسوسند» از ضمیر کمونیسم‌زده‌ محصول دوران جنگ سرد پاک شود. بله، این درست که یکی از روش‌های مرسوم سرویس‌های اطلاعاتی، به‌کارگیری روزنامه‌نگاران است اما جاسوسی در هزاره سوم با جاسوسی در فیلم‌های کلاسیکی که دیده‌ایم، تفاوت ماهوی یافته است.

امروز به مدد فناوری (از جمله فضایی و اطلاعات) یعنی به کمک ماهواره‌های جاسوسی و هک و ابزار مدرن شنود، بخش عمده‌ اطلاعات سنتی در حال کسب است که آن هم به کمک فناوری، با سرعت و دقت بالا پردازش می‌شود و دیگر نیازی به بایگانی‌های مخوف و کارمندان پرشمار نیست. امروزه جاسوسان بیشتر برای نفوذ، شبکه‌سازی و تشویق اشتباهات به‌کار می‌آیند! این که هر خبرنگاری، دوره‌ای را گذراند بلافاصله آن را به جرج سوروس و انقلاب مخملی ربط بدهیم ناشی از نگاه تک‌بعدی و لااقل غیر روزآمد است. خب شما دوره‌ جدید رایگان بگذارید. طی‌کردن آن دوره‌ها را هم به کمک ضوابط «سازمان نظام رسانه‌ای‌» اولا در ارتقای آنان و ثانیا در دستمزد روزنامه‌نگاران، دخیل بفرمایید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها