احمد وحیدی، وزیر کشور:

کدام انقلاب در دنیا با هدایت دو ورزشکار و هنرپیشه شکل گرفته؟/ برخی از بازیگران و سلبریتی‌های داخلی آموزش دیده بودند

برخی از بازداشتی‌های اخیر یا توهمی بودند یا مشکل اخلاقی داشتند

وزیر کشور با طرح این سؤال که کدام انقلاب در دنیا با هدایت دو هنرپیشه و دو ورزشکار صورت گرفته است، ادامه داد: برخی تلاش می‌کنند که بگویند یک حرکت مسالمت‌آمیز بوده است.

کدام انقلاب در دنیا با هدایت دو ورزشکار و هنرپیشه شکل گرفته؟/ برخی از بازیگران و سلبریتی‌های داخلی آموزش دیده بودند
کد خبر: 587499
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۵ ۰۷:۱۱:۴۳

احمد وحیدی، وزیر کشور در جمعی از روحانیون خراسان جنوبی گفت: با طرح این سؤال که کدام انقلاب در دنیا با هدایت دو هنرپیشه و دو ورزشکار صورت گرفته است، ادامه داد: برخی تلاش می‌کنند که بگویند یک حرکت مسالمت‌آمیز بوده است، چه حرکت مسالمت‌آمیزی که ۶۰ نفر از مدافعان امنیت شهید شدند. کجا این همه خسارت زدن به بانک‌ها، آمبولانس‌ها، حوزه‌های علمیه و اموال عمومی در سطح کشور مسالمت‌آمیز است؟

به گزارش خبرآنلاین بخش هایی از اظهارات وحیدی را در ادامه می‌خوانید:

  • وحیدی با بیان اینکه خیلی از افرادی که در این اغتشاشات اخیر شرکت کردند وضع مالی خیلی خوب داشتند و اصلا شعار صنفی و اقتصادی نداشتند، افزود: اما برخی می‌گویند جنبش اعتراضی بود، باید سوال کرد چه جنبشی است که شعار ندارد و بر بستر هتاکی بچرخد؛ دنیا کجا چنین جنبش‌هایی را سراغ دارد؟!
  • وی عنوان کرد: شبکه‌های معاند با پول کسانی اداره می‌شود که خود بدترین اعمال ضدبشری را انجام می‌دهند و اکنون خود را مدافع ایران قرار می‌دهند!
  • وزیر کشور در خصوص لیدرهای اغتشاشات اخیر تصریح کرد: برخی از بازیگران و سلبریتی های داخلی آموزش دیده بودند و به صورت شبکه‌ای با هم قرار داشتند و متاسفانه عده‌ای از جوانان احساساتی و تحت تاثیر فضای مجازی و دروغگویی‌ها آنان قرار گرفتند.
  • وحیدی تصریح کرد: برخی از بازداشتی‌ها در اغتشاشات اخیر چند خصوصیت داشتند اول اینکه در خانواده‌ای بودند که خانواده آنها مشکل داشتند و خیلی درگیر مسائل ضداخلاقی بودند، برخی‌ها هم دچار توهمات برگرفته از بازی های اینترنتی بودند.
  • وی اظهار کرد: این طراحی بازیگرانی از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و عربستان سعودی داشت و حتی فرانسه و آلمان بعدها به اینها اضافه شدند و رسما نشستند و برنامه ریزی کردند. دشمنان نتوانستند در برجام به خواسته های خود در دولت سیزدهم برسند لذا دست به این اقدامات اخیر زدند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • سروش ارسالی در
    یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱

    ( اما برخی می‌گویند جنبش اعتراضی بود)
    نتیجه اون همه جلسه روشنفکرا و اصلاح طلبها با وحیدی این جمله بود
    آقا جان جلسه نذارید کلن. پول قند و چایی جلسه هم بدین یه بنده خدایی لا اقل

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها