کد خبر: 587378
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۴ ۲۰:۴۰:۰۸
| |

اعتراض روزنامه جمهوری اسلامی به گرانی‌ها؛ دولت توان اداره کشور را ندارد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اینکه در یک هفته قیمت مسکن، ارز، سکه و خودرو به گونه‌ای شوک‌آور افزایش یابد، نشانه چیزی جز ناتوانی مدیران دولتی در اداره کشور نیست.

اعتراض روزنامه جمهوری اسلامی به گرانی‌ها؛ دولت توان اداره کشور را ندارد
کد خبر: 587378
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۴ ۲۰:۴۰:۰۸

روزنامه جمهوری اسلامی از گرانی‌ها و افزایش قیمت در بازارها انتقاد کرد و نوشت اینها نشان ناتوانی مدیران دولتی در اداره کشور است.

به گزارش جمهوری اسلامی، این هفته فشار گرانی و لجام‌ گسیختگی تورم باز هم ادامه داشت، گویی که دولت هیچ اهرم کنترلی در اختیار نداشته و یا اینکه ترجیح می‌دهد برای اداره کشور از جیب مردم برداشت کند ولی ناگفته پیداست که ادامه این روش، چیزی جز از هم پاشیدگی اجتماعی به دنبال ندارد.

این روزنامه نوشت: اینکه در یک هفته قیمت مسکن، ارز، سکه و خودرو به گونه‌ای شوک‌آور افزایش یابد، نشانه چیزی جز ناتوانی مدیران دولتی در اداره کشور نیست. اینکه خودرو، طلا و ارز ترمز بریده باشند و سکه در مرز 19 میلیون، دلار هم 38 هزار تومان و یا بی‌کیفیت‌ترین و ارزان‌ترین خودروی داخلی هم از جهشی 30 میلیون تومانی در عرض یک هفته برخوردار شده باشد، نه تنها با هیچیک از وعده‌ها و چشم اندازی‌های دولت سیزدهم سازگاری ندارد بلکه زمینه مستعدکننده‌ای را برای ناآرامی‌های اجتماعی فراهم می‌آورد. لذا مدیران کشور باید فکر عاجلی برای بهبود اوضاع اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی بیندیشند و نگذارند مردم بیش از این تحت فشار قرار بگیرند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها