کد خبر: 587224
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ۰۹:۳۰:۰۰
| |

مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی:

چند دهه مالکیت خصوصی زنان اروپایی سلب می‌شد؛ شرم بر شما در امور ما دخالت نکنید!

یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: تا چند دهه در کشورهای اروپایی پیش حتی زنان از پدران خود حق ارث نداشتند و مالکیت خصوصی از آنها سلب شده بود؛ شرم بر آنها. باید از مداخله در امور کشورمان عقب‌نشینی کنند.

چند دهه مالکیت خصوصی زنان اروپایی سلب می‌شد؛ شرم بر شما در امور ما دخالت نکنید!
کد خبر: 587224
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ۰۹:۳۰:۰۰

مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 23 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن محکوم کردن مداخلات کشورهای زیادی‌خواه، مستبد و متجاوز اروپایی در امور داخلی کشورمان گفت: قرون وسطی و دوران سیاه تاریخی وصف حال اروپایی‌ها است.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا چند دهه در کشورهای اروپایی پیش حتی زنان از پدران خود حق ارث نداشتند و مالکیت خصوصی از آنها سلب شده بود و حق تصرف در اموال خودشان را نداشتند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در تعدادی از کشورهای اروپایی زنان در برخی موارد همراه همسرشان زنده زنده دفن می‌شدند و حتی اسم مستقل پس از ازدواج ندارند. یک زن اروپایی پس از ازدواج به اسم شوهر صدا زده می‌شود! نباید در امور حقوق بشر داخلی کشور ما دخالت کنند. شرم بر آنها. باید از مداخله در امور کشورمان عقب‌نشینی کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها