کد خبر: 587047
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۶:۴۰:۱۴
| |

دفاع تمام‌قد روزنامه اصولگرا از اعدام مجیدرضا رهنورد؛ باید به قوه قضاییه آفرین گفت

روزنامه رسالت نوشت: باید به قوه محترم قضائیه آفرین گفت. در اوج حرف‌وحدیث‌ها و هیجانات، رئیس عدلیه همچنان از ضرورت عمل به قانون می‌گوید؛ به‌نحوی‌که دستگاه قضا نه از شماتت شماتت‌کاران سرخورده شود و نه احتیاط را در اجرای احکام، خصوصا احکام مربوط به دماء کنار بگذارد.

دفاع تمام‌قد روزنامه اصولگرا از اعدام مجیدرضا رهنورد؛ باید به قوه قضاییه آفرین گفت
کد خبر: 587047
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۶:۴۰:۱۴

روزنامه اصولگرای رسالت از اجرای حکم اعدام مجیدرضا رهنورد دفاع کرد و به قوه قضاییه «آفرین» گفت.

روزنامه رسالت نوشت: باید به قوه محترم قضائیه آفرین گفت. در اوج حرف‌وحدیث‌ها و هیجانات، رئیس عدلیه همچنان از ضرورت عمل به قانون می‌گوید؛ به‌نحوی‌که دستگاه قضا نه از شماتت شماتت‌کاران سرخورده شود و نه احتیاط را در اجرای احکام، خصوصا احکام مربوط به دماء کنار بگذارد. این یعنی عقل دستگاه قضا سرد است و از هیجانات داغ جامعه تأثیر نمی‌پذیرد. عدلیه راه درستی می‌رود؛ هم قاطعیتی را که باید در رفتار این دستگاه باشد و بدون آن از حیز انتفاع خارج است رعایت می‌کند و هم مراقب است با هیجانی و سیاسی شدن فضا، حکمی به‌ناحق صادر نشود.

این روزنامه در ادامه نوشت: این همان راهی است که هم امنیت را تضمین می‌کند و هم عدالت را. همچنین همان‌گونه که در گذشته مواردی از نیروهای امنیتی یا نظامی توسط قانون مجازات شده و بسیاری مواقع نیز تا حد اشد آن، امروز هم اگر در جریان مقابله با ناامنی خلافی صورت گرفته باشد، قانون با خاطیان برخورد خواهد کرد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها