کد خبر: 587018
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۵:۴۰:۲۸
| |

توصیه یک روزنامه به قالیباف؛ اگر می‌خواهید مردم «حکمرانی نو» را باور کنند از مجلس شروع کنید

روزنامه فرهیختگان نوشت: مطالبی که قالیباف درمورد نو‌آوری و تحول بیان کرده است صحبت‌های امیدوار‌کننده‌‌ای است اما چنین اظهاراتی زمانی در فضای افکار عمومی پذیرفته می‌شود که شروع حرکت ماشین تحول را حداقل از جانب رئیس مجلس به‌عنوان مدعی این امر درک کنند.

توصیه یک روزنامه به قالیباف؛ اگر می‌خواهید مردم «حکمرانی نو» را باور کنند از مجلس شروع کنید
کد خبر: 587018
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۵:۴۰:۲۸

روزنامه فرهیختگان با اشاره به اظهارات اخیر محمدباقر قالیباف و اصرار او بر لزوم اجرای «حکمرانی نو» خطاب به او گفته است: اگر می‌خواهید مردم باور کنند از مجلس شروع کنید.

به گزارش فرهیختگان، مطالبی که قالیباف درمورد نو‌آوری و تحول بیان کرده است صحبت‌های امیدوار‌کننده و رو به جلویی محسوب می‌شود اما چنین اظهاراتی زمانی در فضای افکار عمومی پذیرفته می‌شود که مردم مصادیقی از اقدامات نوآورانه را نیز در عرصه عمل مشاهده کرده و شروع حرکت ماشین تحول را حداقل از جانب رئیس مجلس به‌عنوان مدعی این امر درک کنند. 

این روزنامه در ادامه به مصادیقی اشاره کرده و نوشته است: لازم است رویکردی که مجلس در مواجهه با اشتباه علی‌اصغر عنابستانی در زمستان سال 99 و ماجرای سیلی زدن به سرباز راهور از خود نشان داد، به کلی تغییر کند. رویکردی که خروجی آن در بین افکار عمومی حمایت همه‌جانبه مجلس از نماینده خاطی بود، نه اعمال فشار برای اصلاح رفتار غلط او. مورد دیگری که لازم است با هدف باورپذیرتر شدن عزم مجلس برای حرکت در مسیر حکمرانی نو مورد توجه جدی و البته فوری نمایندگان قرار بگیرد، مدیریت عاقلانه یا کنار گذاشتن ایده‌های عصبانی‌کننده‌ای مثل طرح صیانت است. صیانتی که ابتدا با مطرح شدنش افکار عمومی را حساس کرد و به‌مرور با علنی شدن جزئیات و اهدافش مردم را به سطح قابل توجهی از عصبانیت و البته ناامیدی رساند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها