کد خبر: 586755
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۱۲:۲۶:۴۲
| |

محمدرضا قنبرطلب، شاکی خصوص ماهان صدرات:

حکم اعدام «ماهان صدرات» متوقف شد/ اعدام ظاهرا به تعویق افتاده

محمدرضا قنبرطلب، یکی از شاکیان ماهان صدرات از بازداشتی‌های حوادث اخیر کشور از توقف حکم اعدام او خبر داد.

حکم اعدام «ماهان صدرات» متوقف شد/ اعدام ظاهرا به تعویق افتاده
کد خبر: 586755
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۱۲:۲۶:۴۲

محمدرضا قنبرطلب، شاکی خصوص ماهان صدرات، از توقف حکم اعدام او خبر داد.

محمدرضا قنبرطلب، یکی از شاکیان پرونده «ماهان صدرات» جوان متولد ۷۸ که در جریان اعتراضات بازداشت و به محاربه متهم شد در توییتر نوشت: «نیمه شب حکم ماهان صدرات متوقف و ظاهرا به تعویق افتاد. صدای مادربزرگ‌های ماهان و حمایت مردم شریف ایران به مسئولین قوه قضاییه و آیت الله اژه ای و نه هموطنانم به شبکه های معاند و بیگانه شنیده شد. امروز همه باهم فارغ از جناح بندی های سیاسی و اعتقادی برای آرامش کشور متحد هستیم.»

توییت

به گزارش اعتمادآنلاین، قنبرطلب در حالی با تردید و قید «ظاهرا» از تعویق حکم اعدام ماهان صدرات خبر داده که پیش از این با انتشار توییت دیگری توقف حکم را اعلام کرده بود.

شاکی خصوص ماهان صدرات در توییتی که کمی بعد آن را پاک کرد، نوشته بود: «ملت شریف ایران، به لطف الهی در نیمه شب حکم ماهان صدرات متوقف گردید. صدای مادربزرگ های ماهان ومردم کشورم که با بی اعتنایی به رسانه های بیگانه از آیت الله اژه ای درخواست رافت اسلامی نمودند شنیده شد. یاد ندارم جز روضه ارباب گریه کرده باشم اما امروز در ملاعام برای لغو حکم گریه کردم.

او در ادامه نوشته بود: صدای قبلی ما شنیده شد. ۴۸ ساعت وقت داریم تا فارغ از جناح بندی های سیاسی و اعتقادی با همدلی و وفاق ملی از قوه قضاییه بخواهیم که در خصوص حکم ماهان صدرات با تاسی از سیره اهل بیت علیهم السلام برخورد شود.»

 

توییت قنبرطلب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها