کد خبر: 586733
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۱۱:۴۰:۳۷
| |

نماینده مجلس خطاب به رئیس‌جمهور چین: اگر می‌خواهید با موضع‌گیری اخیر گاوهای شیرده را بیشتر بدوشید، بدوشید

نماینده مجلس خطاب به رئیس‌جمهور چین گفت: اگر با موضع‌گیری اخیر در دیدار از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس می‌خواهید این گاوهای شیرده را بیشتر بدوشید، بدوشید؛ اما این کشورهای صغیر دل خوش به این بیانیه‌ها نباشند.

نماینده مجلس خطاب به رئیس‌جمهور چین: اگر می‌خواهید با موضع‌گیری اخیر گاوهای شیرده را بیشتر بدوشید، بدوشید
کد خبر: 586733
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۱۱:۴۰:۳۷

محمد سبزی نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «حجاب ضروری دین بوده و دفاع از حریم مقدس خانواده است» گفت: نگاه تمدنی ایرانیان به پوشش، یک نگاه عفیفانه است. حجاب و عفاف با تار و پود جامعه ایرانی در هم آمیخته و دشمن می خواهد با رواج بی حجابی و بی عفتی، روح تعبد و بندگی خدا را از جامعه ما بگیرد و همان نقشه آندلس را اجرا کند. امروز مطالبه مردم شهیدپرور از مجلس انقلابی و دولت خدمتگزار تدبیر برای پاسداری از ارزش های دینی و حریم خانواده است.

به گزارش خانه ملت، او ادامه داد: این روزها شاهد هستیم کسانی که تا دیروز قاتلانی که در اغتشاشات، نیروهای امنیتی و مردم را به شهادت می رساندند، آدم نظام معرفی می کردند و می گفتند کار خودشان است، چه شده که حال که نوبت مجازات این جانیان و دواعش رسیده، ناراحت شده اند. ضمن تشکر و حمایت از قوه قضائیه می خواهیم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، اقدام قاطع و خردمندانه داشته باشند.

این نماینده مجلس خطاب به رئیس‌جمهوری چین گفت: اگر با موضع‌گیری اخیر در دیدار از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس می‌خواهید این گاوهای شیرده را بیشتر بدوشید، بدوشید؛ اما این کشورهای صغیر دل خوش به این بیانیه‌ها نباشند و به نفع آنها است که با جمهوری اسلامی قوی و قدرتمند با احترام صحبت کنند چرا که ما بر سر تمامیت ارضی خود با احدی شوخی نداریم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها