کد خبر: 586329
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ۱۶:۲۰:۲۲
| |

روایت روزنامه جوان از فراخوان اعتصابات سه روزه/ تعداد معدودی کافه بسته بود و برخی خودروها بوق می‌زدند

روزنامه جوان نوشت با اشاره به تمام شدن اعتصابات نوشت: نهایت ماجرا، بوق زدن، بستن برخی کافه‌های معدود و پایین کشیدن کرکره برخی مغازه‌ها بود که آن هم در میان خیل عظیمی که کسب‌شان به راه بود و اعتصابی نداشته بودند، گم بود.

روایت روزنامه جوان از فراخوان اعتصابات سه روزه/ تعداد معدودی کافه بسته بود و برخی خودروها بوق می‌زدند
کد خبر: 586329
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ۱۶:۲۰:۲۲

روزنامه جوان در گزارشی فراخوان اعتصابات در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر را روایت کرد و نتیجه آن را بسته شدن تعدادی کافه، پایین کشیدن کرکره برخی مغازه‌ها و بوق زدن خودروها اعلام کرد.

روزنامه جوان نوشت: تمام شد؛ ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ آذر تمام شد. سه روزی که روز‌های متعدد برای اعتصاب و اردوکشی خیابانی و آشوب در آن برنامه‌ریزی و تبلیغ کرده بودند و می‌گفتند دیگر تیر خلاص بر پیکر نظام است، تمام شد و هیچ اتفاقی که قابل اعتنا باشد، نیفتاد؛ چه رسد که تیر، آن هم از نوع تیر خلاص بر نظام باشد.

نویسنده در ادامه نوشته است: سه روز را انتخاب کردند برای اینکه پیروزی آنچه را که انقلاب می‌نامند، نهایی کنند و به انحای مختلف آن را تبلیغ کردند، اما در نهایت جز برخی ناآرامی‌ها (بخوانید سطل آشغال آتش زدن و شعار دادن) اتفاق دیگری نیفتاد. نهایت ماجرا، بوق زدن، بستن برخی کافه‌های معدود و پایین کشیدن کرکره برخی مغازه‌ها بود که آن هم در میان خیل عظیمی که کسب‌شان به راه بود و اعتصابی نداشته بودند، گم بود. طبعاً اویی که بوق می‌زند، صدایش شنیده می‌شود، ولی اویی که ساکت است و به این کارزار آشوب نپیوسته، حتی دیده هم نمی‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها