احمد رونقی، پدر حسین رونقی:

ادعاها درباره اینکه بیماری حسین رونقی اغراق شده دروغ محض است/ پرونده‌هایی را که در مورد فساد مسئولان شهرداری و... داشتیم از خانه برده‌اند

احمد رونقی، پدر حسین رونقی تاکید کرد: این ادعاها که درباره بیماری حسین اغراق شده دروغ محض است. اینکه برخی روزنامه‌های دولتی تلاش می کنند دولت را تبرئه کنند برای همه روشن است.

ادعاها درباره اینکه بیماری حسین رونقی اغراق شده دروغ محض است/ پرونده‌هایی را که در مورد فساد مسئولان شهرداری و... داشتیم از خانه برده‌اند
کد خبر: 585205
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۰ ۰۷:۰۵:۳۷

احمد رونقی، پدر حسین رونقی درباره ابهامات سلامتی پسرش توضیحاتی ارائه داده است.

به گزارش اعتماد، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید: 

  • این ادعاها که درباره بیماری حسین اغراق شده دروغ محض است. اینکه برخی روزنامه های دولتی تلاش می کنند دولت را تبرئه کنند برای همه روشن است.
  • حسین 64 روز در وضعیت اعتصاب غذا قرار داشته و او را تحت درمان قرار نداده بودند. شخص من دو ماه جلوی زندان می‌خوابیدم و داد می کشیدم، حتی یکبار خواستم خودم را به آتش بکشم. اما هیچکس جوابگوی ما نبود. 
  • کسانی که به خانه ما آمدند بخشی از پرونده هایی که ما در مورد فساد مسوولان شهرداری و...داشتیم را از خانه برده اند. قبلا به مغازه من آمدند و با من برخورد کردند. بعد چون مغازه تصویربرداری می‌شد، دوباره آمدند قفل مغازه ام را شکستند تا تصاویر ضبط شده را هم ببرند.
  • چرا با آقازاده هایی که با پول ملت اختلاس کرده و به اروپا و امریکا رفته اند ، برخورد نمی شود بعد به خاطر انتقاد و اعتراض افراد را دستگیر و آنها را تحت فشار قرار می دهند؟منی که با بدبختی و با پول کارگری بچه ام را بزرگ کرده ام، چه گناهی کرده ام.  آیا بچه من خیانت کرده، وطن فروشی کرده؟ دزدی کرده؟ اختلاس کرده که این بالا را سرش می آورند.
  • حسین دو روز است بیهوش است. خانواده‌اش هم بیمارستان هستند تا ببینیم چه می‌شود. 
  • مگر انقلاب برای این نبود که مردم آزادی و امنیت داشته باشند؟ من تهران بودم، آمدند در منزل مرا زدند، دخترم گفته در خانه تنها هستم، بعد 19 نفر وارد خانه شده‌اند. این نوع برخوردها آیا با قانون همخوانی دارد. مسوول این‌طور رفتارها چه کسی است. اگر دولت نمی‌تواند قانون را عمل کند، استعفا دهد. 
  • دولتمردان خودشان بهتر از جنابعالی و من می‌دانند که چه بلایی سر مردم آمده است و مردم با چه مشکلاتی مواجهند. نیاز نیست من بروم در یک کمیته شکایت کنم. مگر نکته پنهانی وجود دارد. 
  • الان حسین مشکلات عصبی دارد؛ پایش هم مشکل دارد.
  • مرخصی حسین تا زمان تحت درمان بودن او ادامه دارد. حسین یک کلیه‌اش را از دست داده و کلیه دیگرش هم مشکل دارد. مشکلات عصبی و تشنج دارد. در کل وضع سلامتی‌اش نامناسب است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها