کد خبر: 583690
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۱۸:۲۰:۳۱
| |

حمایت روزنامه سپاه از احمد زیدآبادی؛ در سیاست آدم سختی‌دیده‌ای است

روزنامه جوان نوشت: زیدآبادی آدم سختی ندیده‌ای در سیاست نیست... اما همچنان سیاسی نوشت و نوشت و نوشت. حالا، اما تسلیم خوی غیرانسانی برانداز‌ها شد.

حمایت روزنامه سپاه از احمد زیدآبادی؛ در سیاست آدم سختی‌دیده‌ای است
کد خبر: 583690
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۱۸:۲۰:۳۱

روزنامه منتسب به سپاه در مطلبی از خداحافظی احمد زیدآبادی از سیاست نوشته و او را روزنامه‌نگاری «سختی‌دیده» خطاب کرده است!

جوان نوشت: زیدآبادی آدم سختی ندیده‌ای در سیاست نیست. او بیش از ۳۰ سال سابقه روزنامه‌نگاری دارد و چندین سال زندان و تبعید به دلیل فعالیت علیه نظام را تجربه کرده است. او حتی به محرومیت از فعالیت سیاسی هم محکوم شد، اما همچنان سیاسی نوشت و نوشت و نوشت. حالا، اما تسلیم خوی غیرانسانی برانداز‌ها شد. اپوزیسیون ایرانی همه این سال‌ها همه اصول اخلاقی را زیر پا گذارد و آشوب‌های دو ماه اخیر نشان داد که در این زیر پا گذاشتن، شدیداً هم موفق بوده‌اند و از هیچ امر غیراخلاقی فروگذار نکردند!

در ادامه این مطلب آمده است: این میان تجربه جدیدی هم برای زیدآبادی اتفاق افتاد. اصولگرایان و حامیان ایران از خداحافظی او استقبال نکردند، گفتند محکم باش و بمان؛ او طی این مدت همیشه علیه اصولگرایان بود. او را به صداوسیما دعوت کردند و در همان برنامه علیه صداوسیما موضع گرفت. اما کسانی که تا حد زیادی همفکرش بودند، او را وادار به خداحافظی کردند، این دیکتاتور‌های کوچولو!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها