کد خبر: 583488
|
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۱۰:۳۸:۰۲
| |

مجتبی ذوالنور، عضو کمیسیون امنیت ملی:

لازم نیست که در جا و مقطعی به شرارت‌های غرب پاسخ دهیم؛ به تدریج جواب دندان‌شکن می‌دهیم

یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت:جمهوری اسلامی ایران الزاماً لازم نیست که در جا و مقطعی به شرارت‌های آنها پاسخ دهد بلکه ایران به تدریج در بزنگاه‌های لازم اقدامات مشابه و دندان شکن خواهد داد.

لازم نیست که در جا و مقطعی به شرارت‌های غرب پاسخ دهیم؛ به تدریج جواب دندان‌شکن می‌دهیم
کد خبر: 583488
|
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۱۰:۳۸:۰۲

مجتبی ذوالنور، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به وقایع اخیر و غیر دیپلماتیک رفتار کردن کشورهای اروپایی و آمریکا، اظهار داشت: آمریکا، اروپا و کانادا مگر کدام عرف دیپلماتیک را رعایت کرده اند که امروز بخواهند آن را رعایت کنند لذا جمهوری اسلامی ایران الزاماً لازم نیست که در جا و مقطعی به شرارت‌های آنها پاسخ دهد بلکه ایران به تدریج در بزنگاه‌های لازم اقدامات مشابه و دندان شکن خواهد داد.

به گزارش تسنیم، بخش هایی از گفت و گوی ذوالنور را در ادامه می خوانید:

*ایجاد اتفاقات اخیر در کشور توسط کشورهای اروپایی و آمریکا برای ناراحتی از ملت ایران است چون آنها به دنبال خاورمیانه جدید بودند که این نقشه آنها توسط ملت ایران نقش برآب شد.

*خاورمیانه جدید آمریکایی‌ها دو ویژگی داشت یک خاورمیانه منهای جمهوری اسلامی ایران و با محوریت اسرائیل که محقق نشد چون صدها میلیارد دلار هزینه کردند یا به اقرار خود آمریکایی ها در عراق و افغانستان بیش از 7 تریلیون دلار هزینه کردند اما به هیچ کدام از اهداف خود نرسیدند.

*چون نتوانستند به اهدافشان در سوریه، یمن برسند و فکر می‌کردند سوریه را سه ماهه ساقط می‌کنند یا یمن را شش روزه تصرف می کنند اصلا هدف ایجاد داعش آن ها محقق نشد یا حکومت‌های دست‌نشانده و دیکتاتوری را توانستند حفظ کنند که تمام این اتفاقات با حضور ایران محقق نشد و تنها کشوری که در مقابل اهداف شوم آن ها وایستاد ایران و ملت ایران بود.

*اگر از ابتدای انقلاب نگاه کنیم مسئولان آمریکایی و اروپایی یک روز شمار برای جمهوری اسلامی ایجاد کرده بودند و پیش بینی می‌کردند و وعده می‌دادند که کار جمهوری اسلامی ایران یک هفته، یک ماه، سه ماه، شش ماه دیگر تمام است اما جمهوری اسلامی ایران 43 سال ایستاده و آن‌ها نتوانستند این مورد را محقق کنند و نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

*دشمنان وقتی نتوانستند اهداف خود را محقق کنند و ناکام شدند طبیعی است که از ایران و ملت ایران عصبانی بشوند و دست به این اقدامات ایذایی بزنند. بزرگترین جواب ایران به این ابلهان استحکام بنای جمهوری اسلامی ایران و حفظ حاکمیت دینی با محوریت مردم است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها