کد خبر: 583081
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ۱۵:۴۰:۵۲
| |

روزنامه اصولگرا اعتراضات را «جنگ جهانی» علیه ایران خواند؛ مماشات با معترضان کی تمام می‌شود؟

روزنامه جام جم نوشت: نمی‌توان از پشت میز ریاست برای مدافعان امنیت و مردم بی‌گناه که توسط این تروریست‌ها کشته می‌شوند، فقط سری به تاسف تکان داد و بدون تحلیل و هزینه دادن، صرفا تماشاچی جنگ جهانی علیه ایران بود.

روزنامه اصولگرا اعتراضات را «جنگ جهانی» علیه ایران خواند؛ مماشات با معترضان کی تمام می‌شود؟
کد خبر: 583081
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ۱۵:۴۰:۵۲

روزنامه وابسته به صداوسیما اعتراضات را «جنگ جهانی» علیه ایران خوانده و پرسیده مماشات با معترضان کی به پایان می‌رسد؟

به گزارش جام جم، در مرز شفافی که در ۶۰ روز گذشته بی‌سابقه است تکلیف خواص بسیار واضح است.  یعنی آن‌قدر صحنه شفاف شده که هیچ عذری از هیچ فردی قابل پذیرش نیست. اگر رهبری ۱۱مهر از خواص انتظار روشنگری داشتند، حالا دو روز تا پایان آبان مانده و مسئولان باید تکلیف خود را از جریانی که نفتالی بنت هم برای آن هشتگ حمایت می‌زند، مشخص کنند که دقیقا چه نظری دارند، نمی‌توان از پشت میز ریاست برای مدافعان امنیت و مردم بی‌گناه که توسط این تروریست‌ها کشته می‌شوند، فقط سری به تاسف تکان داد و بدون تحلیل و هزینه دادن، صرفا تماشاچی جنگ جهانی علیه ایران بود.

در ادامه این مطلب آمده است: امروز  مطالبه و پرسش اساسی از مسئولان آن است  که با وجود تروریسم عریانی که شکل گرفته و تمامی فازهای جنگ ترکیبی همه‌جانبه علیه  جمهوری اسلامی، امنیت و  مال و جان  شهروندان به نمایش درآمده، مماشات با تروریسم میدانی و رسانه‌ای کی به پایان می‌‌رسد؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها