جلیل محبی، دبیر پیشین ستاد نهی از منکر:

می‌گذرد ولی شما آدم نمی‌شوید!/ به این فکر خواهید افتاد که کشور با باند و کیف‌کش اداره نمی‌شود

می‌شود با علم وحوزه دانش قطع ارتباط کرد و در آشپزخانه به دنبال تمدن‌سازی بود

دبیر پیشین ستاد نهی از منکر در توییتر نوشت: وقتی از شما انتقاد میکردیم خودتان اصل انقلاب می‌شدید و دیگران وسط لحاف و یکی به نعل و یکی به میخ و در مسیر دشمن، وقتی انتقاد می‌کردید اصل آزادی‌خواه شما بودید. می‌گذرد ولی شما آدم نمی‌شوید.

می‌گذرد ولی شما آدم نمی‌شوید!/ به این فکر خواهید افتاد که کشور با باند و کیف‌کش اداره نمی‌شود
کد خبر: 583027
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ۰۷:۰۸:۰۶

جلیل محبی، دبیر پیشین ستاد نهی از منکر در حساب توییتر خود نوشت: این روزها می‌گذرد اما شماها سر عقل نخواهید آمد، نه پیام ۸ ماده ای امام را اجرا خواهید کرد نه آقا را، نه به این فکر خواهید افتاد که کشور با باند و کیف کش اداره نمیشود،حزب می‌خواهد وقانون درست انتخابات، نمی‌شود با علم وحوزه دانش قطع ارتباط کرد و در آشپزخانه به دنبال تمدن‌سازی بود...

وقتی می‌گفتیم بالاترین منکر شکاف اجتماعی است تکفیرمی‌کردید، می‌گفتیم شمافقط مسلمان نیستی تفسیق میکردید، می‌گفتیم حرفی نزن که ایمان مردم ضعیف شود خودتان را حق مطلق می‌دانستید، وقتی می‌گفتیم با فساد مبارزه کنید، الاهم فالاهم میکردید، وقتی می‌گفتیم این جوان نیازهایی دارد از تقوا میگفتید.

وقتی می‌گفتیم الناس علی دین ملوکهم تشکیک میکردید، می‌گفتیم دروغ بالاترین گناه است از مصلحت میگفتید، وقتی از علم می‌گفتیم تجربه تان را به رخ میکشیدید، وقتی از آزادی می‌گفتیم فوری یاد بی بند و باری می افتادید، وقتی از تبعیت از رهبری می‌گفتیم به یک باره مجتهد می‌شدید.

وقتی از شما انتقاد میکردیم خودتان اصل انقلاب می شدید و دیگران وسط لحاف و یکی به نعل و یکی به میخ و در مسیر دشمن، وقتی انتقاد می‌کردید اصل آزادی خواه شما بودید...

می‌گذرد ولی شما آدم نمی‌شوید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱

    خلاصه اعتقادوایمان ملتی که باشور وهیجان انقلاب کردن به باد خودخواهی دادین خدا نیست نابودتان کند

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱

    لطفا همشهری توضیج بده که ایشان این مطالب رابه چه کسانی خطاب می کند ؟

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها