بهزاد نبوی، رئیس جبهه اصلاحات ایران:

امیدوارم حکومت هر چه زودتر به عقلانیت برسد

بهزاد نبوی، رئیس جبهه اصلاحات ایران، گفت: امیدوارم حکومت هرچه زودتر به عقلانیت برسد و با روش‌هاى دموکراتیک با اعتراضات برخورد کند.

امیدوارم حکومت هر چه زودتر به عقلانیت برسد
کد خبر: 582820
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۶ ۰۸:۴۷:۳۲

جمعى از اعضاى مجمع عمومى جبهه اصلاحات ایران عصر روز گذشته با حضور در منزل سید مصطفى تاجزاده با فخرالسادات محتشمى‌پور همسر این شخصیت سیاسى زندانى دیدار کردند.

به گزارش جماران، بهزاد نبوى، رئیس جبهه اصلاحات ایران در این دیدار ضمن جویا شدن وضعیت سلامتى و شرایط نگهدارى مصطفى تاجزاده در زندان از همسر وی، نسبت به وضعیت بحرانى کشور ابراز نگرانى کرده و گفت: با توجه به شرایط خطیرى که هم اکنون کشور در آن قرار دارد، امیدوارم حکومت هرچه زودتر به این عقلانیت برسد که با روشهاى دموکراتیک با اعتراضات مردمى برخورد کرده و از اعمال خشونت و خونریزى اجتناب کند.

رئیس جبهه اصلاحات همچنین با اشاره به اصولى از قانون اساسى، یادآور شد که اگر طى این سالها قانون اساسى مبناى اعمال حکمرانى ما قرار مى گرفت، اکنون کشور با چنین بحرانهایى روبرو نمى شد.

سپس فخرالسادات محتشمى پور با تأکید بر این که من و همسرم نیز همانند شما نگران شرایط بحرانى کشور هستیم، در باره وضعیت سلامتى و شرایط نگهدارى مصطفى تاجزاده توضیحاتی ارائه کرد. وی با غنیمت دانستن حضور نمایندگان احزاب اصلاح طلب در این دیدار، خاطره‌ای را که تاجزاده در یکى از ملاقاتهایش گفته بود، برای جمع نقل کرد: «به گفته تاجزاده در دوران اصلاحات از طرف مقامات بالا از آقاى یونسى وزیر اطلاعات وقت خواسته بودند با دو حزب مشارکت و نهضت آزادى برخورد کرده و در کل تشکیلات آنان را جمع کند. وزیر اطلاعات هم از نیروهاى تحت امر خود که داراى گرایش اصولگرایى نیز بودند، مى‌خواهد فعالیت‌های این احزاب را رصد و موارد خلاف قانون را گزارش کنند. کارشناسان مربوطه پس از مدتی تحقیق و بررسى گزارش می‌دهند که به هیچ مورد خلاف قانون برنخورده‌اند و این دو حزب کاملا در چارچوب قانون فعالیت مى‌کنند.»

فخرالسادات محتشمی‌پور بعد از ذکر این خاطره در ادامه گفت: «تاجزاده معتقد است حاکمیت وجود و فعالیت احزاب و تشکلهاى سیاسى و مدنى منتقد را تحمل نمى کند و در پى ایجاد محدودیت بیشتر و بلکه تعطیلى آنهاست. بنابراین احزاب تأثیرگذار باید مراقب تهدیدات و محدودیتهاى پیش روى خود باشند و تلاش کنند موجودیت خود را حفظ کرده و فعالیتهایشان را در چارچوب قانون گسترش دهند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱

    امیدتان‌بیهوده‌است‌کسی‌که‌تا‌۴۰‌سالگی‌عاقل‌نشد‌دیگر‌هیچوقت‌عاقل‌نمی‌شود

  • makazemi ارسالی در
    پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱

    شما نگران امنیت حسابهای بانکی خود باشید

  • حیدری ارسالی در
    پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱

    لعنت خداوند بر افساد طلبان غربگدای ایران

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها