کد خبر: 582770
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۲۰:۲۳:۳۸
| |

جزییات حادثه تروریستی ایذه

طبق گفته شاهدان عینی در این هنگام گروهی مسلح که سوار بر دو موتورسیکلت بودند با سوءاستفاده از التهاب ایجادشده با اسلحه‌های کلاشینکف به سمت مردم و پلیس تیراندازی کردند و آنها را به رگبار بستند.

جزییات حادثه تروریستی ایذه
کد خبر: 582770
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۲۰:۲۳:۳۸

خبرگزاری فارس نوشت: به دنبال فراخوان رسانه‌های ضدانقلاب، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز چند خودرو با صدای بوق ممتد از میدان شهدا به سمت چهارراه هلال احمر ایذه حرکت کرده و تلاش کردند مردم را با خود همراه کنند.

همزمان با غروب آفتاب ترافیک سنگینی در این محدوده شکل گرفت و نیروهای پلیس با حضور در این محدوده سعی در متفرق کردن این افراد داشتند.

طبق گفته شاهدان عینی در این هنگام گروهی مسلح که سوار بر دو موتورسیکلت بودند با سوءاستفاده از التهاب ایجادشده با اسلحه‌های کلاشینکف به سمت مردم و پلیس تیراندازی کردند و آن‌ها را به رگبار بستند.

نیروهای هلال احمر و اورژانس بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و مجروحان را به مراکز درمانی منتقل کردند. در حال حاضر بیمارستان شهدای ایذه شاهد تجمع خانواده‌ها و بستگان این افراد و نیروهای نظامی است.

یک منبع آگاه از شهادت ۵ نفر و زخمی‌شدن ۶ نفر در این حادثه تروریستی خبر داد. مشاهدات خبرنگار فارس شهادت ۲ کودک و یک زن را  تایید می‌کند. 

 

تکمیلی: تعداد مجروحان حمله ترویستی افراد مسلح در ایذه که شامگاه چهارشنبه رخ داد به ۱۵ نفر افزایش یافت که یک کودک در میان مجروحان مشاهده می‌شود.

اعلام اسامی شهدای حادثه تروریستی ایذه

تسنیم نوشت: رضا شریعتی ۲۱ ساله، کیان نیک‌پور ۹ ساله، اشرف نیک‌پور ۴۵ ساله و دو آقای جوان مجهول‌الهویه از شهدای حادثه تروریستی ایذه هستند.

علی مولایی ۲۳ ساله و علی محمدی ۶۰ ساله از مجروحان این حادثه به بیمارستان اهواز منتقل شده‌اند.

حال ۸ نفر از مجروحان که در مراکز درمانی ایذه هستند وخیم اعلام شده است.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها