کد خبر: 582520
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۴ ۱۰:۵۷:۰۲
| |

حاجی علی اکبری، رئیس هیات اعزامی رهبر معظم انقلاب به استان سیستان و بلوچستان:

در حوادث اخیر عده‌ای بازیچه دشمن شدند؛ وقتی یک آتش روشن شد خشک و تر با هم می‌سوزند/ بر اساس فرمان رهبری با افرادی که قصور داشتند برخورد خواهد شد

رئیس هیات اعزامی رهبر معظم انقلاب به استان سیستان و بلوچستانگفت: در چنین حوادثی عده‌ای بازیچه دشمن شده و وسط این شلوغی حضور پیدا می‌کنند و وقتی یک آتش روشن شد خشک و تر با هم می‌سوزند و اتفاقاتی رخ می‌دهد که قابل باور نیست.

در حوادث اخیر عده‌ای بازیچه دشمن شدند؛ وقتی یک آتش روشن شد خشک و تر با هم می‌سوزند/ بر اساس فرمان رهبری با افرادی که قصور داشتند برخورد خواهد شد
کد خبر: 582520
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۴ ۱۰:۵۷:۰۲

محمدجواد حاج علی‌ اکبری، رئیس هیات اعزامی رهبر معظم انقلاب به استان سیستان و بلوچستان عصر روز گذشته در دیدار با جمعی از خانواده‌ های جان‌باختگان و مجروحین حوادث اخیر زاهدان، گفت: در این سفر از جمله مأموریت‌های اصلی ما این بوده که جهت عرض تسلیت و دلجویی خدمت شما برسیم.

به گزارش ایلنا، رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: آنچه عزیزان ما مطرح کردند و درخواست داشتند که با مسببان این حوادث برخورد شود قطعاً خواسته به جایی است.

وی ادامه داد: مردم این دیار در حال زندگی عادی بودند و عده‌ای با زندگی آنها بازی کردند و با حادثه‌آفرینی هم به امنیت عمومی آسیب زدند و هم سبب شدند عده‌ای آسیب جسمی ببینند و از همه مهمتر خانواده‌هایی را داغدار کردند که از این حوادث قلب انسان آتش می‌گیرد.

حاج علی‌اکبری با تأکید بر اینکه مردمان سیستان و بلوچستان شریف، شایسته، انقلابی، مومن، مهربان و باوفا هستند گفت: نخستین مطلب خطاب به شما این است که با عنایت الهی عزیزان شما که در این حوادث از دست رفتند مورد لطف الهی قرار خواهند گرفت و کسانی که مظلومانه رفتند در ضیافت رحمت الهی و میهمانی خداوند متعال هستند و حضرت حق آنها را بهتر از ما پذیرایی خواهد کرد.

رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: این بشارت داده می‌شود که با عنایت رهبر عزیزمان و نگاه پرمهر ایشان نام عزیزان از دست رفته شما در زمره شهدا قرار گرفته و این عزیزان که قبل از این با عنوان جان‌باخته خطاب می‌شدند، شهید هستند که این عنوان بسیار پرافتخار است.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده و تصمیم و ابلاغ رهبر معظم انقلاب، بنیاد شهید این کار ارزشمند را انجام داده و این خانواده‌ها جزو خانواده شهدا خواهند بود.

حاج علی‌اکبری بیان کرد: عزیزانی که در این حوادث بی‌گناه بوده و آسیب دیدند نیز کار درمان آنها دنبال خواهد شد تا بهبودی حاصل کنند.

وی اظهار کرد: امید داریم مسببان این حوادث و کسانی که آتش‌ها را روشن می‌کنند و کسانی که از آن سوی مرز این فتنه‌ها را هدایت می‌کنند که در رأس آن استکبار جهانی و آمریکا، انگلیس خبیث و آل سعود پلید قرار دارند که با رسانه‌های در اختیار به عنوان عامل اصلی ایفای نقش می‌کنند به انتقام الهی مبتلا شوند.

رئیس هیات اعزامی رهبر معظم انقلاب به استان سیستان و بلوچستان افزود: در چنین حوادثی عده‌ای بازیچه دشمن شده و وسط این شلوغی حضور پیدا می‌کنند و وقتی یک آتش روشن شد خشک و تر با هم می‌سوزند و اتفاقاتی رخ می‌دهد که قابل باور نیست.

وی تصریح کرد: بر اساس فرمان صادر شده از رهبر معظم انقلاب با افرادی که قصور داشتند برخورد خواهد شد که مسیر مشخص خود را دارد.

حاج علی اکبری افزود: امید داریم با بصیرت و هوشیاری مردم و مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

در ابتدای این نشست تعدادی از اعضای خانواده شهدای حوادث اخیر زاهدان به بیان درد دل‌های خود پرداختند و خواستار برخورد بدون اغماض با مقصران و عوامل جان‌باختن عزیزانشان شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • غلامحسین ارسالی در
    چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱

    با سلام چرا حاکمیت به دردسری که دو ماه پیش از یک بی تدبیری در مترو حقانی شروع شد و کشور را در سرازیری امروز قرار داد رسیدگی نکرد ؟ چرا مثل بقیه مقامات وطن پرست دنیا وقتی یک عنصر وابسته به دولت مرتکب خطا میشود به جای عذرخواهی از افکار عمومی متوسل به قوه قهریه میشیم ؟ بعد میندازم گردن دشمن ! کدوم دشمن مگر تو این چهل خرده ای سال دشمنی بالاتر از صدام و آمریکا هم داشتیم که هیچ غلطی نتونستند بکنن؟ البته دشمن اصلی ما میتواند جهل و لجبازی با شرایط باشد .

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها