کد خبر: 582302
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۱۶:۲۰:۳۹
| |

توصیه یک روزنامه به حاکمیت؛ با اطلاع‌رسانی درست اعتماد مردم را به دست آورید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: چگونگی اطلاع‌رسانی نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی دارد. اگر حکمرانان دقیقاً همان را که رخ داده است به اطلاع مردم برسانند و خبرها و تحلیل‌ها را براساس سلایق خودشان شکل ندهند، مردم به آنها اعتماد می‌کنند.

توصیه یک روزنامه به حاکمیت؛ با اطلاع‌رسانی درست اعتماد مردم را به دست آورید
کد خبر: 582302
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۱۶:۲۰:۳۹

روزنامه جمهوری اسلامی در پاسخ به این سوال برآمد که چرا اعتراضات به درازا کشیده شده است و بر این اساس بر لزوم اعتمادسازی حاکمیت با اطلاع‌رسانی درست تاکید کرد.

این روزنامه نوشت: اعتماد، برای حکمرانان بزرگ‌ترین سرمایه است. مردم، فقط وقتی با حکمرانان همراهی خواهند کرد که به آنان اعتماد داشته باشند و اعتماد به حکمرانان هنگامی وجود خواهد داشت که در رفتارشان با مردم صداقت، حرف اول را بزند. مردم وقتی ببینند عملکرد مسئولین با سخنانشان منطبق است، به آنها اعتماد خواهند کرد. چگونگی اطلاع ‌رسانی هم نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی دارد. اگر حکمرانان دقیقاً همان را که رخ داده است به اطلاع مردم برسانند و خبرها و تحلیل‌ها را براساس سلایق خودشان شکل ندهند، مردم به آنها اعتماد می‌کنند و همین اعتماد موجب می‌شود حکمرانان از پشتوانه مردمی بالائی برخوردار باشند و در برابر تمام حوادث و حتی فتنه‌ها دست بالا را داشته باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها