کد خبر: 582178
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۲ ۱۰:۰۱:۱۰
| |

ما نامه قصاص عاملین شهادت مدافعین امنیت را امضا کردیم، نه چیز دیگری

یک نماینده مجلس گفت: نمایندگان نامه‌ای را با مضمون اینکه از قوه قضائیه درخواست کرده‌ایم با کسانی که در اتفاقات اخیر قتل نفس انجام داده‌ و مدافعین امنیت را به شهادت رساندند، براساس قوانین اسلام با آنها برخورد و قصاص شوند؛ امضا کرده‌ و نامه‌ دیگری را امضا نکرده‌ایم.

ما نامه قصاص عاملین شهادت مدافعین امنیت را امضا کردیم، نه چیز دیگری
کد خبر: 582178
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۲ ۱۰:۰۱:۱۰

در ساعت اخیر، نامه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با امضای ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر شده است که در این نامه خطاب به حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای، ریاست محترم قوه قضائیه خواسته شده است تا پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود که خانه ملت ماهیت این نامه را از اساس جعلی و دروغ دانست.

به گزارش ایسنا، حسین جلالی درباره نامه نمایندگان مجلس به قوه قضائیه می‌گوید: بنده یک نامه‌ای را امضا کردم اما شنیدم نامه دومی نوشته و امضا شده است و آن نامه ای که مطرح شده به امضای نمایندگان و غیرنمایندگان رسیده و بیرون از مجلس شورای اسلامی منتشر شده جعلی است.

او در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود عنوان می‌کند: نمایندگان نامه‌ای را با مضمون اینکه از قوه قضائیه درخواست کرده‌ایم با کسانی که در اتفاقات اخیر قتل نفس انجام داده‌ و مدافعین امنیت را به شهادت رساندند، براساس قوانین اسلام با آنها برخورد و قصاص شوند؛ امضا کرده‌ و نامه‌ دیگری را امضا نکرده‌ایم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها