کد خبر: 581929
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۰ ۱۳:۵۹:۱۲
| |

سید مهدی قریشی، امام جمعه ارومیه:

با ورزشکاران خودفروخته‌ای که به سرود ملی و پرچم بی‌حرمتی می‌کنند برخورد کنید

دشمنان در برابر قدرت نظامی ایران ضعیف هستند

امام جمعه ارومیه گفت: ورزشکاران و کسانی که هویت ایرانی و اسلامی، حرمت پرچم و سرود ملی را زیر پا می گذارد نماینده کشور نیستند لذا مسئولان باید با چنین افراد خود فروخته برخورد کنند.

با ورزشکاران خودفروخته‌ای که به سرود ملی و پرچم بی‌حرمتی می‌کنند برخورد کنید
کد خبر: 581929
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۰ ۱۳:۵۹:۱۲

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امام جمعه ارومیه ۲۰ آبان ماه در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، بی حرمتی به سرود ملی و پرچم را غیر قابل اغماض دانست و گفت: ورزشکاران و کسانی که هویت ایرانی و اسلامی، حرمت پرچم و سرود ملی را زیر پا می گذارد نماینده کشور نیستند لذا مسئولان باید با چنین افراد خود فروخته برخورد کنند.

به گزارش ایسنا، وی بااشاره به اغتشاشات اخیر گفت: دشمنان با وجود وضع تحریم های مختلف نتوانستند ایران را محدود کنند و ایران همچنان با اقتدار علمی در عرصه های مختلف پیروز و پیش قدم است.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه دشمنان از قدرت نظامی و موشکی ایران می ترسند، گفت: دشمنان در برابر قدرت نظامی ایران ضعیف هستند و قدرت حمله نظامی به ایران را ندارند بنابراین خواستند با اغتشاشات و از طریق ایجاد ناامنی توسط عده ای خود فروخته به اهداف خود برسند اما با هوشمندی ملت ایران بار دیگر مغلوب شدند.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: به جرات می توان گفت دشمنان از ابر قدرت شدن ایران در آینده می ترسند.

وی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: این حضور پرشور و بی سابقه مردم نشان داد که ملت انقلابی ایران همیشه در میدان عمل هستند و پیرو خط رهبر انقلاب هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها