محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور:

نسبت به رفاه مردم سیستان‌ و بلوچستان حساس هستیم

معاون اول رئیس‌جمهور در سفر به استان سیستان و بلوچستان گفت: نگاه ما به این استان ویژه است چرا که رهبری به این استان علاقه ویژه‌ای دارد.

نسبت به رفاه مردم سیستان‌ و بلوچستان حساس هستیم
کد خبر: 581841
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۹ ۱۱:۵۸:۴۵

محمد مخبر صبح امروز (پنجشنبه) با استقبال استاندار و جمعی از مقامات محلی و به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی و زیرساختی وارد استان سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش برنا، وی در بدو ورود به فرودگاه ایرانشهر گفت: سیستان و بلوچستان جزء استان‌هایی است که هم رهبر انقلاب به آن علاقه خاصی دارند و هم اینکه تمامی مسئولان نسبت به رفاه مردم و مسائل عمرانی این استان حساس هستند.

مخبر افزود: ریاست محترم جمهور در سفر به سیستان و بلوچستان مصوباتی داشتند که امروز برای پیگیری این مصوبات و همچنین اتخاذ تصمیمات جدید و نیز افتتاح پروژه‌هایی که به سرانجام رسیده به این استان آمدم.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: کارهای بزرگ و خوبی در حوزه اشتغال، مسکن، بهداشت و درمان و سایر حوزه‌ها انجام شده که البته این اقدامات کافی نیست و حتما در این سفر کاستی های استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در مورد آن تصمیم گیری می شود تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به مردم عزیز و غیرتمند و ولایت‌مدار این استان ارائه دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱

    انچه عینی واقعیت زندگی اسایش ورفاه مردم مختل وفلج شده است
    یک مورد بیان کنید که دولت ها درطول ۴۳ سال بامردم راست وحسینی حرف زدند وعمل کردند
    رانت دروغ فساد راس هرم را فرا گرفته

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها