کد خبر: 581574
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۷ ۱۳:۴۷:۱۴
| |

حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

تنها حکومتی هستیم که بر اساس رفراندوم بنا شده است

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در جمع دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس گفت: تنها نظام و حکومتی هستیم که بر اساس رفراندوم بنا شد و هیچ نظامی تاکنون آرای مردمی نداشت.

تنها حکومتی هستیم که بر اساس رفراندوم بنا شده است
کد خبر: 581574
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۷ ۱۳:۴۷:۱۴

 سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس‌جمهور ظهر امروز (سه‌شنبه ۱۷ آبان) با حضور در دانشگاه تربیت مدرس، در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان این دانشگاه حاضر شد.

به گزارش فارس، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در این مراسم که با عنوان «جمهوری اسلامی، آزادی و حق اعتراض» برگزار شد، هنگامی که در ابتدای سخنرانی با شعار دانشجویان مواجه شد، گفت: ما آمده‌ایم تا حرف‌های شما را بشنویم و با شعار آزادی موجب دیکتاتوری نشوید و با آزادی بیان مقابله نکنید.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: در دوران اختناق، دیکتاتوری و استبداد شاهنشاهی که با حمایت آمریکا در کشور حاکم بود ، لایحه‌ای تصویب شد که امام (ره) نسبت به تحقیر ایرانیان در این لایحه اعتراض کرد و همین موجب تبعید امام شد.

وی در ادامه در واکنش به شعار دانشجویان مبنی بر لزوم آزادی بیان در کشور، افزود: ما تنها حکومت و نظام در جهان هستیم که براساس رفراندوم بنا شد و هیچ نظامی تاکنون آرای مردمی نداشت. کارنامه منافقان را بررسی کنید ببینید که این‌ها در سال 1360 اعلام جنگ مسلحانه کردند و ۱۷ هزار نفر در کشور قربانی ترور هستند که همه با حمایت آمریکا بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها