کد خبر: 581390
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۶ ۱۳:۰۰:۳۳
| |

سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا:

در 45 روز اخیر؛ چندین باند قاچاق سلاح و حدود ۶۰۰ قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط شده

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: طی ۴۵ روز اخیر مرزداران غیور ایران اسلامی ضمن انهدام چندین باند قاچاق سلاح و مهمات حدود ۶۰۰ قبضه سلاح جنگی را کشف و ضبط کردند که در کشف سلاح جنگی در مقایسه با مدت مشابه پارسال با افزایش ۲۶ درصدی روبه رو هستیم.

در 45 روز اخیر؛ چندین باند قاچاق سلاح و حدود ۶۰۰ قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط شده
کد خبر: 581390
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۶ ۱۳:۰۰:۳۳

سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا در جریان بازدید از مرزهای سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در جریان اغتشاشات اخیر در کشور که منشأ آن کشور خبیث آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل و ایادی آنها با سوء استفاده از افراد مزدور و فریب خورده در داخل کشور، مشکلاتی را برای امنیت شهروندان عزیز به وجود آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فراجا وی افزود: مرزبانان با تشدید اقدامات کنترلی و امنیتی در نوار مرزهای جمهوری اسلامی ایران در روز گذشته توانستند با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت اعضاء یک باند قاچاق سلاح و مهمات که قصد جا به جایی محموله سلاح و مهمات با استفاده از یک دستگاه خودرو را داشتند، مطلع و موفق شدند خودرو حامل سلاح را شناسایی و توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی ۸۵ قبضه سلاح کلت کمری را کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر کنند.

وی بیان کرد: در اواخر شهریور ماه سالجاری نیز دریابانان غیور و زحمت کش مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توانستند ضمن توقیف یک لنج، بیش‌از پنج هزار تیغه چاقو و قمه را در آب‌های جنوبی کشور کشف کنند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: مرزداران ما دژ مستحکم و سینه ستبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و با اقتدار و درایت در برابر هرگونه قانون شکنی مقابله جدی می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها