کد خبر: 580969
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۳ ۱۷:۲۷:۱۴
| |

سردار نقدی: ۱۰ کیلو طلا می‌دهم به کسی که بتواند این موضوع را ثابت کند

من بارها اعلام کرده ام ۱۰کیلو طلا به فردی که اثبات کند کشوری خونخوارتر، کثیف تر و ظالم تر از آمریکا در تاریخ وجود دارد، جایزه می دهم .

سردار نقدی: ۱۰ کیلو طلا می‌دهم به کسی که بتواند این موضوع را ثابت کند
کد خبر: 580969
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۳ ۱۷:۲۷:۱۴

 سردار محمد رضا نقدی در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در اصفهان اظهار کرد: امروز کشورهای مستکبر غربی با وقاحت تمام، ملت و نظام ایران را دیکتاتور می نامند در حالیکه خود تا زانو در خون بی‌گناهان دنیا حکومت های خود را بنا کرده اند.

به گزارش حوزه‌نیوز، وی ابراز کرد: دیکتاتور، کشورهای مستکبری هستند که در یک لحظه ۱۳۶ هزار نفر را در هیروشیما کشتند و میلیون ها انسان را در فتنه ها و توطئه ها تا به امروز قتل عام کردند ، دیکتاتور سران غربی هستند که با اشغال افغانستان و عراق صدهها مردم را آواره کرده است.

سردار نقدی با بیان اینکه دیکتاتور، رژیم صهیونیست و ایادی آنها در جهان هستند که زندان های ضد بشریت و انسانی را ایجاد کردند و حق کودتا در کشورهای جهان برای خود قائل هستند، ابراز کرد: من بارها اعلام کرده ام ۱۰کیلو طلا به فردی که اثبات کند کشوری خونخوارتر، کثیف تر و ظالم تر از آمریکا در تاریخ وجود دارد، جایزه می دهم .

وی افزود: بمباران موشک ها، اغتشاشات،آشوب ها، فتنه های رسانه ای تنها بخشی از خباثت های حاکمیت دیکتاتور آمریکایی در جهان علیه دولت ها و ملت ها است، مردم ایران از خباثت ها و خصومت های دشمنان مستکبر هراسی ندارند و پیرو مکتب هیهات مناالذله است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران عنوان کرد: طبق آمار رسمی خبرگزاری های آمریکایی، سالانه بیش از چهار هزار نفر در زندان های امریکا کشته می شوند و امروز آنها با وقاحت تمام، نظام ایران را متهم به ظلم و ستم می کنند،چرا دنیای غرب برای کشته شدن حداقل ۵۰خانم سالانه در خیابان های امریکا عزا نمی گیرند.

وی خاطرنشان کرد: امروز واقعیت ها با شعبده بازی رسانه ای دنیای غرب وارونه جلوه‌گر می شود؛ رسانه های آمریکا ناکامی های بزرگ غرب را مخفی و در مقابل، تلخی های اندک ایران را بزرگ و جهانی جلوه می دهند و نظام را متهم به ناکارآمدی می کنند .

سردار نقدی در ادامه به برخی از جنایت های وحشی آمریکا و کشورهای مستکبر غربی در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: سازمان های به اصطلاح حقوق بشری دنیا در برابر اقدامات آنها خاموش و ساکت هستند.

وی تاکید کرد: ما باید خطای خود مبنی بر حاکمیت فضای مجازی انگلیسی و آمریکایی در کشور را جبران کنیم و مقابل دشمنان و نقشه های شوم آنها هوشیارانه بایستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران یادآورشد: ملت و نظام ایران در طول چهل وچهار سال گذشته به این نتیجه رسیده است که مستکبرین همیشه سدی مقابل پیشرفت ها و رشدهای نظام ایران و انقلاب بوده اند.

وی پاکسازی منطقه خاورمیانه از آمریکا و رژیم صهیونیست را تنها نسخه شفابخش دانست و گفت: منطقه تا زمانی که پایگاه های آمریکایی و رژیم صهیونیستی در آن هستند، روی آرامش را نخواهد دید.

سردار نقدی عنوان کرد: امروز روز نقش آفرینی دهه هشتادی ها است همانگونه که دهه چهلی ها انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، راه نیمه تمام حاج قاسم سلیمانی بر زمین مانده و نوجوانان دهه هشتادی باید آن را تکمیل کنند.

وی ابراز کرد: نقطه قوت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی داشتن حکیم ترین پاک ترین باصلابت ترین رهبر دنیا است و این کمر دشمنان را شکسته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • binam binshun ارسالی در
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱

    امریکا خونخواره و دشمن
    و کارش دشمنی با خداو پیغمبرو اسلامو شیعه و ایرانو ایرانیه
    البته اسرائیل خونجوار تره کجا قرار بزاریم برا طلا ها ثابتشم میکنم فقط رو در رو چرا که کس دیگه جایزرو نزنه تو گوشش
    خدا به پیامبرش محمد گفت که #تو_مسئول_عاقبت_بخیریشون_نیستی

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱

    سردار ما نمیخواهیم چیزی را ثابت کنیم اول شما بفرما 10 کیلو طلا را از کجا آوردی؟

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱

    ظالم تر از آمریکا آن هایی هستند که به ملت خود ستم می کنند.

  • کمیل ارسالی در
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱

    خدا شاهده برایت اثبات میکنم با دلیل وسند ولی دبه در نیاری
    اخه ده کیلو طلا از کجا میاری

  • سلام ارسالی در
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱

    خداییش بگو کل طلایی که تو این دوران جمع کردی چند کیلو هست.....

  • بی نام ارسالی در
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱

    چرا وقتی مثبت را میزنم منفی هم زده می‌شود

  • غفوری ارسالی در
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱

    از مسئولین دلسوز میخواهم تا دیر نشده آشتی ملی ایجاد کنید اینقدر هی نگید اغتشاشات بلکه مردم اعتراض دارند به حرف وخواسته مردم بها بدید مردم را راضی کنید حتی شده با تنبیه مدیرانی که بین مردم بی ارزش شده اند به امید تعدادی که برای شما میان در خیابان راه پیمائی مکنند نباشید آنها در موقع خطر پشتیبان شما نخواهند بود آنها اکثریت نیستند طرف اکثریت را بگیرید

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱

    پول مملکت دست همچین اشخاصی که مردم به نون شب محتاج شدن

  • الهی ارسالی در
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱

    جناب سردار نقدی همینکه حضرت عالی آنقدر طلا داری که 10 کیلو آنرا جایزه گذاشته ای حکایت از اجحاف و دیکتاتوری شما و عوامل حاکم است سردار ما مردم یک گرم طلا نمی توانیم بخریم شما 10 کیلو جایزه گزاشته اید، قبل از انقلاب تمامی فامیل شما چقدر طلا داشتند،؟

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱

    10 کیلو طلا داری سردار؟

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱

    معلومه سردار چپش پره. 10 کیلو/ معلوم 100 کیلو داره که شرط بندی میکنه

    • امیر محمدرضا فعله ارسالی در
      شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱

      سلام بر سردار نقدی عزیز درود بر شرفت اگر شما و امثال شما نبودند امروز یک عده آدم بی شعور وجود نداشت ۱۰ کیلو طلا چه عرض کنم باید تمام طلای ایران مال اینها باشه آدم بی شعور سردار نقدی و سردارهای دیگر ایران را حفظ کردند زمان جنگ خانواده محترم شما تو سوراخ موش بودید حداقل طلاها را خارج از کشور نمی بره برای ایرانیان عزیز خرج می کنند سر دار نقدی نوش جان دوست دارم در شهر ری کردان ع هستم اگر وقت کردی یک تماس تلفنی بگیرید آماده شهادت

  • اوس کاظم بنا ارسالی در
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱

    به قول دایی جان ناپلئون : .......حدی داره .یکی به این بابا بگه جلو دهنتو نگه دار . فکر میکنم به این بابا هم یه دکترا داده باشند که حواسش پرت شده از .....گویی . یکی میمرد ز درد بی نوایی ، یکی می گفت آقا زردک می خواهی . حالا حکایت ماست با این جماعت که می روند و سخنرانی هم میکنند . بیچاره مستمعین که آنجا بودند و جمله " ده کیلو طلا " را شنیدند .

  • فخری ارسالی در
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱

    2کیلو بده من ثابت میکنم که از امریکا خونخوار تر هم هست همین نزدیکیها

  • رضا قلی ارسالی در
    دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱

    سلام سردار من سیاسی پیام ندادم ولی مشت بسته خود را باز نکن ده کیلو طلا بخشش نشانگر تناژ بیکار بودی داداش

  • افخمی ارسالی در
    دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱

    جناب نقدی محترم، بی جهت سرتان را درد نیاورید.متاسفانه عملکرد بخش های فرهنگی ناآگاه موجب بوجودآمدن نسلی از ماتحت لیسان جهود وعرعرستان و آمریکا در سرزمین حافظ وسعدی وفخررازی وفردوسی ونظامی وبیرونی وابن سینا وملاصدراو و و و شده است.بارزترین نمونه آن تربیت ایران فروشی چون روح الله زم توسط آخوندی بیسواد و کثافتی همانند محمد علی زم است.بیاد آن یار سفرکرده،حضرت روح الله که دلی پرخون ازچنین روحانی نمایانی داشت.

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱

    ایده این مصادق این لطیفه است. یکی رفت دکتر گفت وقتی یخ و نون می خورم موی سرم درد می کند. دکتر گفت نه خوراکت آدمیزاده نه دردت. حالا نه سئوال آدمیزاد کرده نه پاداش آدمیزاد دارد. شما که آمریکا را جهانخوار و چپاولگر و . .. می دانید. این جاش در محل نگهداری معلولین ذهنی است نه به عنوان یک مسئول.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها