کد خبر: 580918
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۳ ۰۹:۵۷:۳۲
| |

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور:

دیگر مماشات به صلاح نیست؛ برخورد قاطع با عوامل درگیری‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم

تامین کنندگان امنیت باید سریعا وارد میدان عمل شوند و به غائله پایان دهند

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: هم‌اکنون مماشات با عوامل درگیری ها به صلاح مردم و کشور نیست و هر سه قوه باید بصورت منسجم وارد میدان شوند چراکه امنیت مهمترین مسئله برای مردم است.

دیگر مماشات به صلاح نیست؛ برخورد قاطع با عوامل درگیری‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم
کد خبر: 580918
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۳ ۰۹:۵۷:۳۲

سید محمدحسینی، معاون پارلمانی  رئیس جمهوری شامگاه جمعه در نشست کانون دانشگاهیان ایران اسلامی اردبیل اظهار داشت: برخورد قاطعانه قوای سه گانه با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت بوده و در این زمینه برخورد قاطع با اغتشاشگران و حل مشکلات معیشتی را در دستور کار قرار داده‌ایم و درصدد هستیم با برقراری امنیت کار جهادی را شروع و عقب‌ماندگی‌ها را برطرف کنیم.

به گزارش تسنیم، معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: برخورد با برهم زنندگان امنیت و آرامش با برقراری امنیت در کشور و نیز برخورد قاطع با اغتشاشگران و حل مشکلات معیشتی نیازمند اتمام مماشات با معترضان است که در سریع‌ترین زمان ممکن به وضعیت موجود پایان داده شود تا تیم اقتصادی دولت نیز در امنیت و آرامش با کار جهادی عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنند.

حسینی ادامه داد: دشمنان با ترفندهای رسانه‌ای نقاط قوت نظام را مورد هدف قرار داده و با ایجاد دنیای تاریکی و تشدید نارضایتی‌ها ضعف‌ها را نمایان و اهدافشان را مشخص کرده‌اند.

وی اظهار کرد: نارضایتی های فعلی در سطح جامعه بیانگر ضعف در امر تعلیم و تربیت است و اگر مبانی اعتقادی نوجوانان تقویت می‌شد شاهد بروز چنین رفتارهای هنجارشکن از سوی نوجوانان در کشور نبودیم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: مماشات با اغتشاشگران به صلاح مردم و کشور نیست و هر سه قوه باید بصورت منسجم وارد میدان شوند چراکه امنیت مهمترین مسئله برای مردم است.

حسینی ادامه داد: در شرایط فعلی مشکلات معیشتی مردم راه پیشرفت کشور را با اخلال مواجه کرده و در این زمینه حرکت‌های رو به جلوی ایران در منطقه و جهان را متوقف خواهد کرد.

وی اظهار کرد: تامین کنندگان امنیت باید برای جلوگیری از آسیب بیشتر به مردم باید سریعا وارد میدان عمل شده و به غائله پایان دهند و با توجه به اینکه دولت و مجلس دغدغه‌مند مشکلات مردم هستند باید برای رفع آنها شبانه روز تلاش کنند.

نماینده امور مجلس رئیس جمهور ضمن تشکر از حضور مردم ولایی در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان‌ماه نیز گفت: حضور پر صلابت مردم و برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت جزو اولویت‌های اساسی بوده و مسئولان به ویژه تامین کنندگان امنیت نیز باید پاسخگوی اعتماد مردم و مطالبه حق ملت بصیر ایران باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها