کد خبر: 580343
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ۱۱:۰۷:۴۲
| |

وزیر اطلاعات:

با کمک مردم عامل دوم حمله تروریستی به شاهچراغ را دستگیر کردیم

وزیر اطلاعات گفت: رعایت دستورات پدافند غیر عامل موجب دستگیری عامل دوم حادثه تروریستی شاهچراغ شد. استفاده از اطلاعات مردمی به دستگیری عامل دوم عملیات تروریستی در شاهچراغ کمک کرد.

با کمک مردم عامل دوم حمله تروریستی به شاهچراغ را دستگیر کردیم
کد خبر: 580343
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ۱۱:۰۷:۴۲

سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات صبح امروز (دوشنبه ۹ آبان ماه) در حاشیه همایش ملی پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران با اشاره به جنایت تروریستی شیراز گفت: رعایت دستورات پدافند غیرعامل موجب دستگیری عامل دوم حادثه تروریستی شاهچراغ شد. به عبارت دیگر، استفاده از اطلاعات مردمی به دستگیری عامل دوم کمک کرد.

به گزارش فارس، وی افزود: مقابله با توطئه دشمنان در روز‌های اخیر نیازمند هوشیاری همه‌جانبه مردم است؛ در واقع اگر مردم توجه داشته باشند و حضور در صحنه را مانند آنچه در روز‌های اخیر ملاحظه کردیم، بتوانند در مراسم‌هایی مانند ۱۳ آبان و ۱۶ آذر نقش فعال خود را همچون گذشته نشان دهند، دشمن هم مأیوس خواهد شد.

وزیر اطلاعات در پایان درباره نقش پدافند عامل در پایداری امنیت تصریح کرد: پدافند غیرعامل، تشکیلاتی است که می‌تواند در هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها مخصوصاً جامعه اطلاعاتی، امنیت زیرساختی بنیانی جامعه و کشور را تأمین کند و پایداری امنیت را بیش از پیش مصون‌سازی کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها