کد خبر: 580316
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ۱۸:۴۰:۳۶
| |

سوال یک روزنامه از مسئولان؛ چه کردید که جوانان برای خروج از ایران تا پای جان می‌روند؟

روزنامه آرمان امروز نوشت: سوالی که به وجود می آید که مسئولان با جوانانی که حتی از اقشار متوسط و ضعیف جامعه هستند چه کرده اند که سخت‌ترین و دشوارترین مسیرها را برای خارج شدن از ایران انتخاب می‌کنند؟

سوال یک روزنامه از مسئولان؛ چه کردید که جوانان برای خروج از ایران تا پای جان می‌روند؟
کد خبر: 580316
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ۱۸:۴۰:۳۶

روزنامه آرمان امروز به بهانه فوت یک ایرانی به دلیل تلاش «جنون‌آمیز» برای رساندن خود به آلمان از مسئولان پرسید: چه کردید که جوانان برای خروج از ایران تا پای جان می‌روند؟

اشاره آرمان امروز به پیدا شدن جسد یک ایرانی در میان لاستیک‌های هواپیما لوفتانزا که مقصدش فرانکفورت بود، است نشان می‌دهد او به‌دور از چشم خدمه پرواز و نگهبانان فرودگاه امام (ره) در میان چرخ‌های هواپیما مخفی شده تا خود را به فرانکفورت برساند.

به گزارش آرمان امروز، این امر نشان می‌دهد که تا چند سال پیش، مردم برای رسیدن به انگلستان و آلمان که پذیرای بزرگترین جمعیت مهاجر ایرانی هستند، از کانال خطرناک مانش یا دست و پنجه نرم کردن با قاچاقچیان انسان در مسیر ترکیه و درگیری با پلیس یونان می‌گذشتند، اما هم‌اکنون حتی تا پای مرگ نیز برای رسیدن به سراب اروپا تلاش می‌کنند.

نویسنده در ادامه پرسیده است: در این میان سوالی که به وجود می آید که مسئولان با جوانانی که حتی از اقشار متوسط و ضعیف جامعه هستند چه کرده اند که سخت‌ترین و دشوارترین مسیرها را برای خارج شدن از ایران انتخاب می‌کنند؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها