کد خبر: 580073
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۷ ۱۳:۰۴:۲۹
| |

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه:

باز هم می‌گوییم شرارت را کنار بگذارید؛ امروز روز پایان اغتشاشات است، دیگر به خیابان نیایید

فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: ما به جوانان‌مان آن عده‌ قلیل که گول خورده‌اند باز هم می‌گوییم شرارت را کنار بگذارید، امروز روز پایان اغتشاشات است دیگر به خیابان نیایید، از جان این ملت چه میخواهید؟

باز هم می‌گوییم شرارت را کنار بگذارید؛ امروز روز پایان اغتشاشات است، دیگر به خیابان نیایید
کد خبر: 580073
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۷ ۱۳:۰۴:۲۹

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: ما به جوانان‌مان آن عده‌ قلیل که گول خورده‌اند باز هم می‌گوییم شرارت را کنار بگذارید، امروز روز پایان اغتشاشات است دیگر به خیابان نیایید، از جان این ملت چه میخواهید؟

وی در ادامه افزود: می‌دانید که آرزوی آمریکا برای شما ‌چیست؟ آنها اعلام کردند نمی‌توانند ایران شکست دهیم مگر با جوانانش. آنها می‌گویند بر ایران و آرمان اسلامی و آرزو‌های بزرگ این کشور‌ نمی‌توانیم غلبه کنیم، مگر اینکه ‌بر جوانان غلبه کنیم و رویای آمریکا ‌این است که جوانانمان فقط کشته شوند و فرقی برایشان نمی‌کند که چه کسی کشته شود؛ جوان انقلابی یا ‌جوان اغتشاشگر؛ ‌می‌خواهند ‌جوانان ما را مرده ببینند.به دنبال تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس هستند، پس بدانید آنها خواب خوبی برای شما ندیده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • مرتضی شیرمحمدی ارسالی در
    چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱

    سلام هیچ کس نمی تواند ضربه به این انقلاب بزند ۰۰۰ اگر آقاجان فرمان جهاد دهد همه آشوب و اغتشاشات وغیره را نا بود خواهیم نمود ۰۰۰ یک تعداد نمک نشناسند ۰۰ گور بی حجاب مسیح علی نژاد بی شعور را خوردن و رژیم آلمان و فرانسه و انگلیس و آمریکا و اسرائیل و غیره فکر می‌کنند ۰۰۰ به فکر اینها هستند ۰۰۰ خواب خوبی دیدن براتون جوانان ما را از بین ببرن ۰۰۰برگردیدتخریب نکنید ۰۰۰ مرگ بر شماها۰۰۰۰بی فرهنگها ۰۰۰ ما ایران را دوست داریم ۰۰ اجازه دخالت به کسی نمی‌دهیم ۰۰۰۰ آن ور آب به خاطر خودشان سروصدا می‌کنند ۰۰۰ انقلاب اسلامی ایران را دوست داریم حمایت می‌کنیم ۰۰۰۰ به خداوند قسم حرف بی شعور ها را گوش ندهید به‌ خاطر اینکه به کشور گرامي بیایند ولی گور خواندن ۰۰۰ مرگ بر بی حجاب ها ۰۰۰

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها