کد خبر: 580016
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۷ ۰۹:۱۲:۱۶
| |

سردار آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان:

فراخوان برای تجمع جلوی بیمارستان کوثر سنندج، دسیسه ضدانقلاب است

فرمانده انتظامی استان کردستان فراخوان برای تجمع، و ایجاد ناامنی جلوی بیمارستان کوثر سنندج را دسیسه ضدانقلاب خواند و گفت: مردم مراقب این نقشه‌ها باشند.

فراخوان برای تجمع جلوی بیمارستان کوثر سنندج، دسیسه ضدانقلاب است
کد خبر: 580016
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۷ ۰۹:۱۲:۱۶

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به فراخوان‌های متعدد ضدانقلاب در رسانه‌های وابسته به خود برای دعوت از مردم به حضور در جلوی بیمارستان کوثر سنندج و ایجاد اغتشاش و ناامنی به‌بهانه دفاع از افراد اراذل و اوباش که عصر روز جمعه در میدان آزادی این شهر با قمه و تبر به ماموران انتظامی‌ حمله کرده بودند، اظهار داشت: رسانه‌های معاند با دروغ‌پراکنی و با هدف تحریک احساسات جوانان مدعی شده که فرد مجروح اراذل و اوباش در بیمارستان فوت کرده در حالی‌که این شایعه بوده و اصلا صحت ندارد.

به گزارش تسنیم، بخش هایی از گفت و گوی آزادی را در ادامه می خوانید:

*اینها که با تبلیغات دروغین و فریبنده خود را مدعی حقوق بشر و طرفدار خلق و انسانیت دانسته، چطور به خود اجازه می‌دهند که مردم را به تجمع، اغتشاش، آتش‌سوزی و شعار در جلوی بیمارستان دعوت کنند؟ مگر بیماران این بیمارستان از جنس همین مردم نیستند که می‌خواهند با این اقدامشان برایشان استرس ایجاد کنند؟

*دعوت مردم به حضور در جلوی بیمارستان را کار ضدانقلاب است؛ جلوی بیمارستان نباید حتی یک بوق زد و برای کسی مزاحمت ایجاد کرد، چطور اینها چنین جسارتی کرده و این فراخوان‌ها را پخش می‌کنند!

*این اراذل و اوباش‌ با تبر، شمشیر و قمه خود را لخت کرده و به همکارانم در میدان آزادی سنندج که مشغول تامین نظم و امنیت مردم و شهر بوده، حمله کرده و نمی‌دانم اسم این کار را چه می‌گذارند.

*دشمن با جنگ رسانه‌ای ناامن جلوه دادن و یاس و ناامیدی را در استان پمپاژ می‌کند، تمام فضا‌سازی و فراخوان‌های ضد‌انقلاب و گروه‌های معاند برای همراهی مردم با آنان است، که خوشبختانه مردم فهیم استان همواره هوشیار بوده و با آنان همراهی نکرده و نخواهند کرد.

*خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند و اجازه حضور و تجمع مقابل بیمارستان را ندهند تا خدایی نکرده در دام توطئه‌ها و پروژه کشته‌سازی ضدانقلاب گرفتار نشوند و مشکلی برایشان پیش نیاید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها