کد خبر: 579970
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۶ ۱۹:۰۰:۵۴
| |

استاندار کردستان: هر دانش آموز، دانشجو فرهیخته و هر فرد عادی حق اعتراض دارد

استاندار کردستان گفت:باید بین اعتراض و اغتشاش تفاوت قائل شد چرا که انتقاد حق همه مردم کشور است و هر دانش آموز، دانشجو فرهیخته و هر فرد عادی، این حق را دارد تا در مقام اعتراض خواستار شفافیت موضوع شود.

استاندار کردستان: هر دانش آموز، دانشجو فرهیخته و هر فرد عادی حق اعتراض دارد
کد خبر: 579970
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۶ ۱۹:۰۰:۵۴

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان گفت:باید بین اعتراض و اغتشاش تفاوت قائل شد چرا که انتقاد حق همه مردم کشور است و هر دانش آموز، دانشجو فرهیخته و هر فرد عادی، این حق را دارد تا در مقام اعتراض خواستار شفافیت موضوع شود ولی کسانی که در پوشش اعتراض، اغتشاش کرده و نعمت امنیت را از بین می‌برند به دنبال اعتراض عقلایی نیستند.

به گزارش ایرنا، مهمترین بخش‌های اظهارات استاندار کردستان را در ادامه می‌خوانید:

*حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) صداقت و یا عدم صداقت بخشی از رسانه ها را عیان و مدعیان دروعین دفاع از حقوق ملت ایران را رو کرد.

* روز جمعه در گفت و گوی مستقیم با مردم کردستان از طریق شبکه استانی با بیان اینکه دشمن با از بین بردن فضای امید و امنیت می‌خواهد نگرانی و استرس ایجاد کند، اظهار داشت: کردستانی ها لحظات بسیاری همانند حادثه شاهچراغ را در سال‌های گذشته پشت سر گذاشته‌اند و شهدایی همچون شهید برهان عالی و شیخ الاسلام را در این راه تقدیم کرده‌اند.

*این اتفاقات اخیر به هیچ عنوان موجب کم رنگ شدن خدمتگزاری مسوولان به مردم نمی شود. وی ادامه داد: تا روزی که افراد مسلح در جمع معترضان قرار نگرفته بودند شاهد اعتراضات آرامی در استان بودیم ولی با ورود افراد مسلح، این اعتراض به اغتشاش کشیده شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱

    بله حق اعتراض و مردم دارن اما عده ای منافعشان به خطر میوفته و بخاطر همین تعدادی ارازل اوباش با لباس شخصی و البته نشان دار واسه شناسایی همدیگر تربیت شدن که سریع شروع به تخریب و شکستن ه اموال عمومی و خصوصی می‌کنند البته مدیونی اگر فکر نکنید خودجووش و درراستای ه اهداف مردم سالاری نیست . بماند که تاریخ نشون داده دیگه جواب نمیده و مردم راه خودشونو بلاخره پیدا می‌کنند و روسیاهی می‌مونه واسه زغال فروش .

  • محمد ارسالی در
    جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱

    میشه بفرمایید چطوری اعتراض کنن .

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱

    اقای استاندار دقیقا کجا باید اعتراض کرد ادرس بفرستید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها