کد خبر: 579250
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ۱۶:۴۰:۰۷
| |

بهزاد نبوی:

می‌خواهیم در چارچوب نظام اصلاح کنیم/ نمی‌خواهیم دینامیت زیر ساختمان نظام بگذاریم

جز القاعده و داعش دیگر کسی در دنیا دنبال انقلاب نیست/ شعارهای معترضان را قبول نداریم

بهزاد نبوی تاکید کرد: ما اصلاح‌طلبان می‌خواهیم در چارچوب نظام، اصلاح کنیم و نمی‌خواهیم دینامیت زیر ساختمان نظام بگذاریم.

می‌خواهیم در چارچوب نظام اصلاح کنیم/ نمی‌خواهیم دینامیت زیر ساختمان نظام بگذاریم
کد خبر: 579250
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ۱۶:۴۰:۰۷

بهزاد نبوی با تحلیل شرایط سیاسی کشور تاکید دارد انقلاب کاری غلط و به زیان کشور است و در دنیا گرو‌ه‌هایی چون داعش و القاعده کسی دنبال انقلاب نیست. 

به گزارش هم‌میهن، این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت‌وگویی انجام داده که بخش‌های مهم آن درباره انقلاب را در ادامه می‌خوانید:

*من قبل از زندان اخیر «ضد انقلاب»! نبودم و با مطالعات و بررسی‌هایی که در زندان کردم، ضد همه انقلاب‌ها شدم.

*انقلاب مانند انفجاری است که یک ساختمان عظیم (نظام حاکم) را فرو بریزد و تا این مرحله، تقریبا همه انقلاب‌ها موفق هستند، ولی وقتی نوبت ساختن بنایی جدید توسط افرادی بی‌تجربه، ولو با حسن‌نیت می‌شود، همه انقلاب‌ها با مشکل مواجه می‌شوند.

*با مطالعه سرنوشت همه انقلاب‌های جهانی، مخالف انقلاب شدم.

*اگر من بدانم انقلاب خوب است، به‌رغم سن بالا در رأس انقلابیون قرار می‌گیرم، ولی معتقدم انقلاب کاری غلط و به زیان کشور و ملت است و به‌همین دلیل امروز تقریبا هیچ‌کس در دنیا به دنبال انقلاب نیست، مگر گروه‌هایی مانند داعش و القاعده.

*ما اصلاح‌طلبان قطعا نمی‌توانیم با معترضان کف خیابان که شعارهای براندازانه می‌دهند، همسو شویم. بحث محافظه‌کاری نیست؛ ما شعارهای آنان را قبول نداریم. ما می‌خواهیم در چارچوب نظام، نظام را اصلاح کنیم. نمی‌خواهیم دینامیت زیر ساختمان نظام بگذاریم، بلکه می‌خواهیم همین بنا را اصلاح و ایراداتش را برطرف کنیم که البته می‌دانیم کار بسیار مشکل و پرهزینه‌ای است. با چنین مواضعی چون این‌کاره نیستیم، برای همین نه می‌توانیم با کسانی که شعارهای براندازانه می‌دهند، همراهی کنیم و نه وضعیت حاکم را قبول کنیم. البته می‌دانیم دو طرف به توصیه‌هایمان توجه نمی‌کنند، اما آنقدر تلاش می‌کنیم، شاید گوش شنوا پیدا کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها