کد خبر: 579158
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۱۳:۳۰:۳۸
| |

درودی، دادستان عمومی و انقلاب مشهد:

فرد یا افرادی به هر بهانه‌ای امنیت جامعه را به هم بزنند به شدت برخورد می شود

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: دیگر جای هیچ عذر و بهانه ای نخواهد بود و چنانچه فرد یا افرادی بخواهند به هر بهانه ای امنیت جامعه را به هم بزنند به شدت با آنان برخورد می شود.

فرد یا افرادی به هر بهانه‌ای امنیت جامعه را به هم بزنند به شدت برخورد می شود
کد خبر: 579158
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۱۳:۳۰:۳۸

محمدحسین درودی، دادستان عمومی و انقلاب مشهد روز یکشنبه در جمع مسوولان قضایی خراسان رضوی افزود: در روزهای ابتدایی حوادث اخیر با افرادی مواجه بودیم که تحت تأثیر فضای مجازی و فضای احساسی جامعه قرار گرفتند و از سر ناآگاهی در این اغتشاشات ورود کردند و بر همین اساس با رأفت اسلامی با آنان برخورد شده است.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: از این به بعد که دست دشمنان این نظام در این حوادث برای همه آشکار شده است اما دیگر جای هیچ عذر و بهانه ای نخواهد بود و چنانچه فرد یا افرادی بخواهند به هر بهانه ای امنیت جامعه را به هم بزنند به شدت با آنان برخورد می شود و تا زمان رسیدگی به اتهاماتشان در بازداشت خواهند ماند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت:سردستگان( لیدرها) اصلی اغتشاشگر و افرادی که جان و مال مردم را به مخاطره انداختند و میلیاردها تومان خسارت به اموال عمومی و خصوصی زده اند نیز طبق قانون و بخشنامه دادستان کل کشور با قرار بازداشت موقت، تا زمان رسیدگی به پرونده در محاکم صالحه در بازداشت خواهند بود.

وی ادامه داد: مردم از وضعیتی که عده‌ای آشوبگر در شهرها به وجود آورده اند به شدت ناراحت هستند و از دستگاه قضایی انتظار برخورد قاطع و قانونی با این افراد را دارند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بلافاصله شعب ویژه بازپرسی برای رسیدگی به جرایم متهمان حوادث اخیر تشکیل شد و تمام متهمان در کمتر از چند ساعت بعد از دستگیری توسط مقام قضایی تفهیم اتهام شدند و برایشان قرار تأمین وفق قوانین و مقررات صادر شد.

درودی افزود: مقامات قضایی به منظور رعایت حقوق متهمان، به طور مستمر از بازداشتگاه‌ها و زندان و کانون اصلاح و تربیت بازدید دارند و مشکل خاصی مشاهده نشده است.

وی اضافه کرد: طی هفته جاری بخشی از پرونده‌های متهمان اغتشاشات اخیر با صدور کیفرخواست برای رسیدگی و صدور آرای بازدارنده به محاکم صالحه ارسال خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها