کد خبر: 579082
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۰۸:۱۸:۲۳
| |

عصبانیت روزنامه دولت از تجمع اعتراضی ایرانیان در برلین: حتی میدان اصلی هم پر نشد!

روزنامه ایران نوشت: اردوکشی ضدانقلاب و برانداز و اپوزیسیون حتی نتوانست جمعیتی را دور خود جمع کند که این جمعیت بتواند میدان اصلی برگزاری تجمع را پر کند.

عصبانیت روزنامه دولت از تجمع اعتراضی ایرانیان در برلین: حتی میدان اصلی هم پر نشد!
کد خبر: 579082
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۰۸:۱۸:۲۳

در حالی که تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از ایرانیان حاضر در تجمع برلین، جمعیت قابل توجهی را نشان می‌دهد اما روزنامه دولتی ایران معتقد است جمعیت معترضان حتی میدان اصلی برگزاری تجمع را پر نکرد! نویسنده این گزارش در بخشی دیگر مدعی شد تروریست‌ها و اروپایی‌ها پول دریافت کرده بودند که در این تجمع شرکت کنند.

به گزارش ایران، برنامه‌ریزی‌های گسترده و هزینه‌کردهای کلان برای برپایی یک نمایش ضدایرانی در برلین، به یک شکست تمام‌عیار بدل شد...اردوکشی ضدانقلاب و برانداز و اپوزیسیون حتی نتوانست جمعیتی را دور خود جمع کند که این جمعیت بتواند میدان اصلی برگزاری تجمع را پر کند. 

 در کنار این، نباید این واقعیت را از نظر دور داشت که بسیاری از حاضران در این تجمع را کسانی تشکیل می‌دادند که پرونده پناهندگی خود را با استفاده از کیس‌های امنیتی کسب کرده بودند. پناهندگان تروریست، یعنی کسانی که به‌دلیل همکاری با سازمان منافقین یا سایر گروهک‌های ضدانقلاب محکوم شده و با در دست داشتن مدارک به اروپا فرار کرده بودند، بخش دیگری از جمعیت حاضر در این تجمع را تشکیل می‌دادند... البته به این جمعیت، باید اروپاییانی را هم اضافه کرد که یا به‌دلیل دریافت مبالغی از سوی سازمان منافقین یا به‌دلیل قرارگرفتن تحت تأثیر تبلیغات فراگیر ضدایرانی رسانه‌های غربی و یا حتی برای تماشا و سرگرمی در این تجمع حضور داشتند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱

    ایران خجالت نمی کشی ؟؟مگر اینجا کشور ایران بود این همه جمعیت جمع شده بود چه کرده اید بامردم که این همه اواره شدند آدم تعجب میکندوقتی تجمعات خارج از کشور را می بیند.ضمنا منافقان بدبخت آخه این همه پولشان کجا بود که این خیل جمعییت در خارج رافراهم کنند .به کردار زشتتان در این چندین سال بیشتر فکر کنید

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱

    برده در همه جا وجود دارد

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱

    این چه خبر مسخره‌ای است. شما بااین عنوان خبر اعلام می کنید که آنهایی که به این دولت رای ندادند از تجمع مخالفین نظام خوشحالید. پس نگویید که که از دشمنان حمایت وجانبداری نمی کنید.

  • الهام حق شناس ارسالی در
    یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱

    یعنی هنوز بعد اینهمه سال دولتچیهامون فکر میکنن چشم مردم به دهان روزنامه های دولتیه؟! یکی نیست به این دولتیها بگه: اگه حرف نزنی همه میگن لالی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱

    خودتون رو به خواب نزنید

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱

    جمعیت چند هزار نفری بوده بین ۲۰ تا ۵۰ هزار نفر . خارج کشور اصلا مثل داخل ایران نیست . این نظاهراتها معمولا توسط ۳ گروه عمده سیاسی که سالهاست خارج کشور فعالن ساماندهی پولی و غیر پولی میشه ، این گروهها عبارنتد از :
    طرفداران رضا پهلوی
    منافقین یا مجاهدین خلق
    تجزیه طلب ها

    اتفاقا تجزیه طلب های کورد اصلا در برلین از هیچیز دریغ نکردن تا حضور بهم برسونن و اعتراض کنن و پرچم اونها همه جا بود در برلین .
    جدای از همه اینها ، هیچوقت براندازها اینقدر طرفدار نداشتن و کسی اونها را جدی نمی گرفت ، اما این اشتباهات عمیق حکومت ایران هست که اینها را و بقیه ایرانیان خارج کشور را متحد کرده . مطمینم واسه حکومت ایران اهمیت خاصی نداره فقط عصبانیت لحظه ای . تا تظاهرات بعدی در ایران البته

  • کاوه زمانه ارسالی در
    دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱

    کافر همه را به کیش خود پندارد
    در تظاهرات حکومتی حضور افراد بی حجاب آزاد است.ساندیس وکیک به وفور پیدا می شود.
    دادن کارت های اعتباری رواج دارد.
    تازه با وجود تمام این مزایا نمی توانند جمعیتی به اندازه نیمی از شرکت کنندگان در میتینگ برلین را گرد آورند.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها