کد خبر: 579076
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۰۸:۱۱:۲۳
| |

تاکید کیهان بر ادامه روند فیلترینگ: با تخصیص بودجه پیام‌رسان‌های داخلی را تقویت کنید

کیهان نوشت: دوباره از دولت و مجلس محترم درخواست می‌کنیم، با تخصیص بودجه مناسب ضمن بهبود عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی قوانینی تصویب شود که، این فضا که به قول رهبر انقلاب «حقیقتا [تبدیل] به قتلگاه نوجوانان و جوانان شده است» سر و سامان یابد.

تاکید کیهان بر ادامه روند فیلترینگ: با تخصیص بودجه پیام‌رسان‌های داخلی را تقویت کنید
کد خبر: 579076
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۰۸:۱۱:۲۳

در حالی که دلسوزان و فعالان اقتصادی بر لزوم رفع فیلترینگ تاکید دارند و هشدار می‌دهند ادامه این روند اقتصاد کشور را بیش از این با بحران مواجه می‌کند، روزنامه کیهان امروز نیز بر محدود شدن بیش از پیش این فضا تاکید کرده است!

در این مطلب روزنامه کیهان آمده است: دوباره از دولت و مجلس محترم درخواست می‌کنیم، با تخصیص بودجه مناسب و استخدام و مشورت گرفتن از نخبه‌هایی که بحمدالله در جامعه کم نیستند، ضمن بهبود عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی قوانینی تصویب شود که، این فضا که به قول رهبر انقلاب «حقیقتا [تبدیل] به قتلگاه نوجوانان و جوانان شده است» سر و سامان یابد. یا ادامه فعالیت پیام‌رسان‌های خارجی درست مثل سایر کشورهای دنیا، فقط و فقط مشروط به پذیرش شرایط و قوانین جمهوری اسلامی ایران شود. شاید دوستان دلسوزی مخالف این پیشنهادات باشند و دلایلی هم برای مخالفت خود داشته باشند. می‌شود دلایل آنها را هم شنید. اما این دوستان مخالف به این نکته هم حتما توجه داشته باشند که، تکنولوژی رسانه هم مثل بسیاری از تکنولوژی‌ها، در کنار فواید بی‌شمارش، مضرات و خطراتی هم دارد و این مضرات و خطرات وقتی به سراغ مثلا کودکان می‌رود، نگاه نمی‌کند والدین این کودک، اصلاح‌طلب هستند یا اصولگرا و انقلابی یا غیرانقلابی. سَوا نمی‌کند، درهم ضربه می‌زند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ایرانی ارسالی در
    یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱

    منتظر دستور شما بودیم

  • sam ارسالی در
    یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱

    حتما در این زمینه از حسن عباسی و رایفی پور و مدیر کیهان استفاده بشه .نخبه های مجازی

  • Masoud ارسالی در
    یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱

    میلیارد دلاری خرج این برنامه کنید، ما نمیخوایم، پول میدیم ، وی پی ان میگیریم، اصن فضای مجازی نباشه ولی این برنامه ای ک ب زور میخواین بکنین تو پاچمونم نمیخوایم ، حالا شما هی حمایت کنید ازش

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها