کد خبر: 578870
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۹ ۱۳:۳۰:۲۶
| |

آیت الله محسن حیدری، عضو خبرگان رهبری:

مطالبات در درگیری ها از روی شکم‌ سیری است

مطالبات در درگیری های از روی شکم‌های سیر آنهاست و از این جهت مردم خوزستان مطالبات واقعی و مهم‌تری دارند که حتی وقت فکر کردن به خواسته‌های اغتشاشگران را ندارند.

مطالبات در درگیری ها از روی شکم‌ سیری است
کد خبر: 578870
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۹ ۱۳:۳۰:۲۶

آیت الله محسن حیدری، عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم خوزستان سابقه دیرینه در مبارزه گسترده علیه بی‌حجابی دارند گفت: مردم خوزستان در زمان کشف حجاب اجباری رضاخان به مبارزات گسترده علیه بی‌حجابی پرداختند و تاکنون بر عقاید خود پایبند هستند.

به گزارش ایرنا، بخش هایی از گفت و گوی آیت الله حیدری را در ادامه می خوانید:

*هدف اصلی از اغتشاشات اخیر، مقابله با ایران مقتدر است و لذا آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از پیشرفت ایران در تمامی عرصه‌ها دست به طراحی چنین دسیسه‌هایی می‌زنند.

*اینکه در خوزستان و به ویژه مناطق عرب نشین آن خبری از اغتشاشات نبود، دو دلیل واضح دارد، اول اینکه نسبت بالای دینداری و تعصب نسبت به دین، خانواده و حجاب این مردم است.

*دلیل دوم آن است که مطالبات اغتشاشگران از روی شکم‌های سیر آنهاست و از این جهت مردم خوزستان مطالبات واقعی و مهم‌تری دارند که حتی وقت فکر کردن به خواسته‌های اغتشاشگران را ندارند.

*مردم خوزستان در زمان کشف حجاب اجباری رضاخان به مبارزات گسترده علیه بی‌حجابی پرداختند و تاکنون بر عقاید خود پایبند هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها