کد خبر: 578594
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۰۹:۰۱:۱۹
| |

سرگزی، نماینده زابل در مجلس مطرح کرد:

چرا رئیسی در جلسه رأی اعتماد «مرتضوی» حضور ندارد؟

نماینده زابل در مجلس با انتقاد از حضور پیدا نکردن رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد به مرتضوی گفت: این شائبه به وجود آمده که عدم حضور رئیس‌جمهور برای بررسی صلاحیت آقای مرتضوی به این دلیل است که ایشان مورد پذیرش جدی رئیس‌جمهور نبوده است.

چرا رئیسی در جلسه رأی اعتماد «مرتضوی» حضور ندارد؟
کد خبر: 578594
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۰۹:۰۱:۱۹

محمد سرگزی، نماینده زابل در مجلس  در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تصدی این وزارتخانه در مخالفت با صولت مرتضوی گفت: مجلس یازدهم با همه برنامه‌های دولت سیزدهم همراهی داشته و با تمام قوا از آن حمایت کرده است اما این‌که در جلسه بررسی صلاحیت آقای صولت مرتضوی، رئیس جمهور حضور پیدا نمی‌کند این شایبه را ایجاد کرده که شاید آقای مرتضوی مورد پذیرش جدی رئیس جمهور نباشد، انتظار ما این بود که رئیس جمهور به عنوان مدیر دولت از برنامه‌های مرتضوی دفاع می‌کرد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: عملکرد ضعیف متولیان حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی باعث مشکلات امروز کشور شده که گریبانگیر مجلس هم هست، بخش عمده‌ای از آن به عملکرد دولت‌ها در گذشته بر می‌گردد. در این بین ما در مراجعه به بسیاری از وزارتخانه‌ها به این معضل برمی‌خوریم که می‌گویند دو معاونت سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی اجازه فعالیت به آنها نداده و دست و بالشان بسته است. آقای مرتضوی شما که در سمت معاونت اجرایی ارتباط وثیقی با اینها داشتید در صورت وزیر شدن برنامه‌تان با این دو معاونت چیست؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شما چه عملکردی در قبال مناطق محروم خواهید داشت؟ اظهار کرد: رئیس جمهور در سفر استانی به استان سیستان و بلوچستان رفت، اما برنامه مشخصی وجود نداشت و حتی خیلی از نمایندگان به واسطه نماینده بودن در جلسات دعوت نشدند. این گلایه از دولت وجود دارد که عملکردش چه تفاوتی با دولت قبل درباره منطقه سیستان و بلوچستان دارد.

سرگزی در پایان بر لزوم حل مشکل هزار کارتن‌خواب در استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها