کد خبر: 578111
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ۱۴:۰۵:۰۰
| |

انتقاد یک عضو شورای شهر؛ در بنر زنان سرزمین من، جای مادران شهدا خالی بود

عضو شورای شهر تهران به عدم درج تصویر مادران شهدا در بنر «زنان سرزمین من» در میدان ولیعصر(عج) انتقاد کرد.

انتقاد یک عضو شورای شهر؛ در بنر زنان سرزمین من، جای مادران شهدا خالی بود
کد خبر: 578111
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ۱۴:۰۵:۰۰

حبیب کاشانی، عضو شورای شهر تهران امروز در جریان نودوهفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه روز گذشته انتصابات جدیدی توسط شهردار تهران انجام شد، اظهار کرد: 22 نفر از همکاران ما توسط شهردار تهران به عنوان شهردار مناطق ابقاء یا منصوب شدند.

به گزارش تسنیم، وی تصریح کرد: همچنین در ارتباط با این تغییرات سه تن از همکاران خوبمان آقایان رنجبران، محمدی و کاشانی‌پور که قطعا آنها نیز خوب بودند و فعالیت‌های خوبی را داشته‌اند از جمع شهرداران مناطق جدا شدند که برای آنها نیز آرزوی موفقیت داریم. همچنین تغییراتی نیز در سطح شهرداران مناطق انجام شد که برای همگی آنها آرزوی موفقیت داریم.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شورای شهر تهران به هیچ وجه در هیچ‌یک از انتصابات دخالتی نداشته است، گفت: حداقل بنده پیشنهادی را نیز دربحث انتصابات ندادم چرا که این مسئله به عنوان حق قانونی شهردار است و حتما ما هم نظر داریم و در جلسات آنها را عنوان خواهیم کرد.

کاشانی همچنین با اشاره به حواشی پیش آمده درخصوص دیوارنگار میدان ولیعصر(عج) و عنوان زنان سرزمین من بیان کرد: ابتدا باید به این موضوع اشاره کنم که حتما سازمان اوج هزاران کار خوب را انجام داده است اما هدف وسیله را توجیه نمی‌کند! چرا که در روزهای اخیر شاهد نصب بنری در میدان ولیعصر بودیم که البته با گذشت ساعاتی این بنر به پایین کشیده شد اما نکاتی در این باره وجود دارد.

وی با انتقاد از اینکه در بنر زنان سرزمین من، جای مادران شهدا خالی بود، گفت: به عنوان مثال، ما مادران شهیدی داریم که هر کدام 4 الی 5 شهید را تقدیم کرده‌اند که از جمله می‌توان به مادر شهیدان افراسیابی اشاره کرد که 5 فرزند خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و انتظار ما این بود که حداقل سازمان اوج در ارتباط با موضوع زنان سرزمین من،‌ مشورتی را از بانوان شورای شهر تهران می‌گرفت و از نظرات آنها استفاده می‌کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها