کد خبر: 578086
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ۱۰:۴۰:۰۰
| |

روزنامه کیهان:

غربگرایان نگران شیرینی کام مردم از موفقیت‌های دولت رئیسی هستند

کیهان نوشت: اشرافیت غربگرا که در جریان تدارکات ناکام اخیر، برای دشمن کارسازی و کوچه باز کرد، نگران این است که موفقیت‌های فعلی از مسیر مقاومت، کام ملت را شیرین کند و مردم بفهمند آن‌ها در ارتکاب انواع سوءتدبیرها تعمد داشته‌اند.

غربگرایان نگران شیرینی کام مردم از موفقیت‌های دولت رئیسی هستند
کد خبر: 578086
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ۱۰:۴۰:۰۰

روزنامه کیهان نوشت: فهرست موفقیت‌ها در کشورمان ظرف سال گذشته، به معنای حل همه مشکلات نیست. مشکلات بسیاری در طول هشت سال فعالیت دولت قبل تولید و تلنبار شد که حل آن‌ها قطعا زمان می‌برَد. اما این موفقیت‌ها نشان می‌دهد که مدیریت اقتصاد کشور روی ریل درستی قرار گرفته و اراده و اهتمام لازم برای چاره‌جویی مسائل به میدان آمده است.

این روند، همان‌قدر که برای مردم و نخبگان مطلع امیدوارکننده است، دشمنان و بدخواهان را نگران می‌کند و به صرافت می‌اندازد که تا دیر نشده، در برابر روند پیشرفت کارشکنی کنند. اشرافیت غربگرا هم که در جریان تدارک فتنه ناکام اخیر، برای دشمن کارسازی و کوچه باز کرد، نگران این است که موفقیت‌های فعلی از مسیر مقاومت، کام ملت را شیرین کند و مردم بفهمند آن‌ها در ارتکاب انواع سوءتدبیرها تعمد داشته‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱

    دقیقا

  • مجی ارسالی در
    پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱

    والا ما که چیزی تو یه سال از اقای رئیسی ندیدیم....ایشون اومده بودن معیشت مردم وببرن بالا ولی بدتر خراب تر و گران تر کردن.....قبل انتخابات به مردم قول داده بودن گرانی ومهار میکنن ولی یک گرانی ابدی وغیر قابل برگشت تو کشور انداختن خدا خیرش نده ...گرانی وبیکار پدره ملت ودر اورده

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها