کد خبر: 577411
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۹ ۰۷:۵۰:۴۶
| |

نظری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

به صورت اتوماتیک‌وار مشروعیت وزیر صمت زیر سوال است

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمایندگان با درخواست رئیس جمهور دو ماه استیضاح وزیر صمت را عقب انداختند اما اکنون از این فرصت دو ماهه یک ماه بیشتر گذشته است و به صورت اتوماتیک‌وار مشروعیت وزیر صنعت، معدن و تجارت زیر سوال است.

به صورت اتوماتیک‌وار مشروعیت وزیر صمت زیر سوال است
کد خبر: 577411
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۹ ۰۷:۵۰:۴۶

سید غنی نظری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تذکری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: متاسفانه شرکت‌های خودروسازی خودرویی ضعیف و بی‌کیفیت به مردمی که ناچار هستند آن را بخرند ارائه کرده و هیچ‌گونه خدمات پس از فروشی هم ندارند. وزیر صنعت، معدن و تجارت به هیچ کدام از وعده‌های خود در زمان رای اعتماد در مجلس در خصوص قرعه کشی خودروها، ارتقاء کیفیت و کمیت خودرو به مجلس عمل نکرد. در خصوص واردات خودرو علی‌رغم این‌که چندین ماه از قانون مجلس می‌گذرد هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

به گزارش ایسنا، نماینده خلخال در ادامه اظهار کرد: آقای قالیباف، رئیس جمهور از ما دو ماه فرصت خواسته بود تا استیضاح وزیر صمت را عقب بیندازیم اکنون از این دو ماه یک ماه نیز بیشتر گذشته است و به صورت اتوماتیک‌وار مشروعیت وزارت وزیر صمت زیر سوال است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها